Close Menu
  • Actual
    • Anunțuri
    • Comunicat
    • Externe
    • Interne
    • Interviuri
    • Opinii
  • Biserica
    • Diaspora
    • Plantare
    • Persecutată
    • Rugăciune
    • Misiune
    • Israel
  • Campanii
    • Ghidul pentru Buryatia
    • Ghidul pentru Lumea Budistă
    • Ghidul pentru Lumea Hindusă
    • Ghidul pentru Lumea Musulmană
    • Ziua Bibliei
    • Ziua Mondială de Rugăciune
    • Reforma 500
    • Săptămâna căsătoriei
  • Domenii
    • Cultural
    • Educație
    • Economic
    • Politic
    • Social
    • Sănătate
    • Studii
    • Știință
    • Sport
  • Discipline
    • Apologetică
    • Consiliere
    • Doctrine
    • Teologie
  • Evenimente
    • Botez
    • Concerte
    • Conferințe
    • Congress
    • Evanghelizări
    • Expoziţii
    • Festivaluri
    • Întâlniri de tineri
    • Lansări
    • Tabere
  • Societate
    • Sanctitatea Vieții
    • Minorități Sexuale
    • Libertatea Religioasă
  • Proiecte
    • File de Istorie
    • Misionari români
    • Proiectul Emaus
  • Resurse
    • Devoțional
    • Meditaţii
    • Mărturii
    • Recenzii
      • Cartea săptămânii
      • Filmul Lunii
    • Contact
ianuarie 2013
L Ma Mi J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« dec.   feb. »
Facebook X (Twitter) Instagram
  • Bloguri
  • Biserici LIVE
  • Promovare
  • Reforma 500
Facebook Instagram Telegram
ȘtiriCreștine.roȘtiriCreștine.ro
Abonează-te
miercuri, decembrie 17
  • Actual
    • Anunțuri
    • Comunicat
    • Externe
    • Interne
    • Interviuri
    • Opinii
  • Biserica
    • Diaspora
    • Plantare
    • Persecutată
    • Rugăciune
    • Misiune
    • Israel
  • Campanii
    • Ghidul pentru Buryatia
    • Ghidul pentru Lumea Budistă
    • Ghidul pentru Lumea Hindusă
    • Ghidul pentru Lumea Musulmană
    • Ziua Bibliei
    • Ziua Mondială de Rugăciune
    • Reforma 500
    • Săptămâna căsătoriei
  • Domenii
    • Cultural
    • Educație
    • Economic
    • Politic
    • Social
    • Sănătate
    • Studii
    • Știință
    • Sport
  • Discipline
    • Apologetică
    • Consiliere
    • Doctrine
    • Teologie
  • Evenimente
    • Botez
    • Concerte
    • Conferințe
    • Congress
    • Evanghelizări
    • Expoziţii
    • Festivaluri
    • Întâlniri de tineri
    • Lansări
    • Tabere
  • Societate
    • Sanctitatea Vieții
    • Minorități Sexuale
    • Libertatea Religioasă
  • Proiecte
    • File de Istorie
    • Misionari români
    • Proiectul Emaus
  • Resurse
    • Devoțional
    • Meditaţii
    • Mărturii
    • Recenzii
      • Cartea săptămânii
      • Filmul Lunii
    • Contact
ȘtiriCreștine.roȘtiriCreștine.ro
Prima pagină » Care e legătura între Hillsong London și Gangnam Style?
Recenzii

Care e legătura între Hillsong London și Gangnam Style?

Vio PopBy Vio Pop17 ianuarie 2013Updated:8 mai 201773 de comentarii1 Min Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

hillsong-gangnam-styleÎn ultimele luni, Biserica “Hillsong” din Londra a inclus în cadrul prezentărilor lor infecțiosul stil de dans Gangnam Style, care este bine cunoscut sub numele de “Dansul calului“, fiind cel mai cel mai popular dans pe internet în anul 2012. Nu știu care a fost intenția lor de au introdus aceste ritmuri și ce vor să spună cu acest spectacol.

Îmi place închinarea și îmi place cum cântă și se închină cei de la Hillsong Australia, știu că foarte multe din piesele lor sunt influențate de Duhul Sfânt, dar nu pot să înțeleg care este legătura între Hillsong London și Gangnam Style? După cum puteți urmări în video-urile de mai jos, cu siguranță nu putem numi acesta ca fiind închinare înaintea lui Dumnezeu. Mă întreb dacă e biserică sau discotecă?

Se pare a fi o reclama la evenimentul pe care o să îl aibă în această vară, dar cel putin eu nu pot să cred că acest lucru duce spre o “trezire” pentru care ei fac reclama.

Apreciază:

Apreciază Încarc...
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Vio Pop
  • Website

Fondatorul Stiri Crestine.ro, proiect inceput in 2008.

Related Posts

The Blind – un film care merită văzut

4 iulie 2025

Mel Gibson pregătește continuarea filmului „Patimile lui Cristos” cu „Învierea lui Cristos!”

23 mai 2025

Filmul „I Can Only Imagine 2” se lansează mai devreme decât era anticipat

16 mai 2025

73 de comentarii

  1. Felicia on 17 ianuarie 2013 16:05

    “I wanna celebrate and LIVE MY LIFE”…?!
    Galateni 2:20. Am fost rastignit impreuna cu Hristos, si traiesc… dar NU MAI TRAIESC EU, ci Hristos traieste in mine.

    Versurile le reflecta clar comportamentul.

    Reply
    • smast13 on 19 ianuarie 2013 12:55

      Matei 7:7

      Reply
    • smast13 on 19 ianuarie 2013 12:56

      Matei 7 :1

      Reply
      • Rts on 19 ianuarie 2013 18:07

        Nu e vb de judecata aici. Dumnezeu ne-a dat intelepciune ca sa alegem ce e bun si ce e rau inaintea Lui. Imediat sariti toti cu NU JUDECATI… Prin modul lor de slujire si comportament, vestimentatie mai ales la fete, acesti Hilsong starnesc firea si poftele trupesti. Sa aducem o inchinare placuta Domnului nu placuta veacului acestuia. Sa ne traim dar viatza in sfintenie ca peste noi sa se poata vedea Lumina Fetei Lui Dumnezeu.

        Reply
  2. Anna, Cristina on 17 ianuarie 2013 16:12

    nu de mult am auzit o vorba foarte adevarata:exista rock crestin?atunci inseamna ca exista si curvie crestina….tot asa si cu aceasta muzica toate sunt idolatrii luate de la cei care-l slujesc pe Diavolul!!!!!!!!

    Reply
  3. tibby on 17 ianuarie 2013 17:08

    Nu exista rock crestin, cum nu exista nici manele crestine. Exista rock cantat de crestini si manele cantate de crestini.
    Atat timp cat slava e a Domnului nu vad probleme in vreo forma de inchinare.
    Deci: nu am zis haideti sa ne dezmatam, ok?!?

    Si… Sincer… M-am saturat sa vad articole ce discuta forma vreunui lucru, lucrari. Ce nu vad insa… Articole despre pocainta, dragoste, acceptare ca desi asculti cele mai manelare piese, cele mai sofisticate opere, cele mai galagioase piese rock (toate pentru slava lui Dumnezeu) … toti suntem fii!!!

    Reply
  4. flarony on 17 ianuarie 2013 17:27

    Asta m’a dat gata…si mie imi place Hillsong, am toata discografia, da’ ce fac tipii de la Hillsong London e prea de tot..asta nu se mai numeste inchinare, e blasfemie..eu cred ca defaimeaza tot ce inseamna Hillsong cu chestia asta..Gangnam Style e un dans dracesc, sa-l mai practici si in bisrica si sa spui ca te inchini lui Dumnezeu cu el..Doamne ai mila!

    Reply
  5. Mira on 17 ianuarie 2013 18:16

    CITESTE CU ATENTIE SI TINE MINTE, tu, care te numesti CRESTIN !!! “Cei lumesti nu pot sa placa Lui Dumnezeu” asa scrie in Biblia mea, iar eu as adauga ca cei lumesti iubesc ce este lumesc si de aceea ei gasesc de buni pe cei ce fac astfel de lucruri care pentru Dumnezeu sunt o uraciune, o scarba si o inchinare la idoli, sau jertfe aduse lui moloh, viteilor sau dragonilor …. Lasati-i, sunt niste calauze oarbe si cand un orb calauzeste pe un alt orb, ajung amandoi in prapastie. Despre ei Domnul mai spune ca s-au crezut iscusiti ca David (in instrumente muzicale si dans), dar …. NU articolul este de vina aici si nici cel ce l-a scris, ci satana care a transformat Biserica Lui Hristos intr-o pestera de talhari, iar voi dovediti prin raspunsurile voastre de partea cui sunteti si cui ati ales sa slujiti. Articolul este menit sa ne trezeasca, sa vedem ce sunt unii capabili sa faca in ziua de azi, numai ca sa ademeneasca si sa insele pe cei mai multi care nu au primit dragostea Adevarata si nu cunosc pe Dumnezeu. ATENTIE MARE deci !!!!

    Reply
    • lia on 17 ianuarie 2013 18:56

      “Dansul calului zici ?” dar sunt si iepe pe acolo care isi arata picioarele si necheaza ;
      eu l-as numi “dansul cailor” sau mai degraba “dansul dracilor” si ce legatura este intre Hristos si Belial ? “masa dracilor”, si altele ….
      eu stiu ca am coborat (in calitatea noastra de crestini) si am doborat toate recordurile in caderea noastra libera spre prapastia mortii, dar haideti sa ne “taram” cat putem si sa luptam cu ultimele forte inainte de caderea finala, ca sa sustinem totusi cauza nobila a Jertfei Lui Hristos !
      Caci daca Hristos S-a jertfit ca sa-Si aduca Biserica in starea asta, atunci bietii martiri au murit degeaba, fara sa cunoasca si ei amaratii ce inseamna placerea desfraului si distractia ….
      Oare degeaba spune psalmistul : “placerea mea este Dumnezeu”, sau “sfintenia este podoaba Casei Tale Dumnezeule !” ?
      cine poate sa se roage pentru astfel de oameni, nu are decat sa o faca, dar duhurile de peste ei sunt prea obraznice …

      Reply
  6. Timi, Wings To Heaven on 17 ianuarie 2013 18:44

    nu există muzică creștină, doar cântăreți creștini și muzică cu mesaj creștin … nu există rock creștin, dar există rockeri creștini și muzică rock cu mesaj creștin … 🙂

    Reply
  7. Timi, Wings To Heaven on 17 ianuarie 2013 18:46

    piesa și dansul celor de la Hillsong London e destul de reușite, partea aia scurtă cu Gangnam Style poate părea nepotrivită pt unii dar e o chestie nevinovată …

    Reply
  8. dana on 17 ianuarie 2013 18:49

    Da normal, sa crape hillsong, si sa traiasca mizeria de la noi. vai au dansat ciudat, o, nu e bine, mai bine fatarnici ca la noi, mai bine mandri si fuduli si prosti e mult mai bine, e crestineste si e bine. Cred ca daca te-ai apuca sa scoti in evidenta mizeria de la noi, nu ti-ar ajunge doua vieti sa epuizezi subiectele. Dansul celor de la Hillsong joaca la pitici pe langa ce gasesti la noi.

    Reply
  9. dana on 17 ianuarie 2013 18:53

    Daca ar fi dansat in felul asta inainte sa devina celebru dansul, nimeni nu s-ar mai fi imflamat, dar asa, pentru ca noi suntem extrem de minunati, romanii ma refer, pocainta noastra e super ultra, ne bagam unde nu ne fierbe oala. Nu stim nimic despre Dumnezeu, stim doar povesti, nu Il experimentam deloc, doar vorbe si ne place sa barfim pe unii altii ca na, tre sa ne ocupam si noi cu ceva. Noi suntem cu Dumnezeu, cica. Permite-mi sa rad.

    Reply
    • lia on 17 ianuarie 2013 19:24

      rasul este permis oricui, numai ca situatia Bisericii din ziua de azi este de plans, nicidecum de ras !
      sau putem spune ca suntem de rasul lumii daca acceptam asa ceva ca fiind duhovnicesc si inchinat Lui Dumnezeu ; poate un Dumnezeu Sfant, Sfant, Sfant sa primeasca asta ca jertfa si ca inchinare ????

      Reply
  10. dana on 17 ianuarie 2013 20:09

    nu spun ca ma incanta ideea celor de la hillsong, dar sincer ma ingrozeste mult mai tare fatarnicia si medioctitatea de la noi decat faptul ca s-au sucit si invartit astia intr-un stil care noua nu ne place. Noi suntem de departe ca si pocaiti romani ma refer, suntem de departe cei mai fatarnici si paraleli cu Biblia. Si ca dovada ne legam de dansul unora, la nivelul asta suntem, spiritualitate ioc. Ar fi bine sa se lege autorul articolului si de fustele stramte din bisericile penticostale, insotite bineitneles de batice, echipament bisericesc nu zic nimic, si la fel si la baptisti, ar trebui sa se lege de muzica populara care se canta si in birturi, nu stiu cum e la voi dar pe unde stau eu se imbata oamenii pe muzica populara. Si acelasi gen de muzica, da leit, se canta si pe la biserica, manele in toata regula. M-am vazut pe nimeni isterizat din cauza asta.

    Si ar trebui sa se lege in primul rand de faptul ca in Romania nu exista notiunea de crestin sfant, nu se imagineaza faptul ca un om nascut din nou nu mai pacatuieste. Sunt numai lipsuri, absolut numai lipsuri in tara asta, degeaba va agitati unii care credeti ca vai la noi I se aduce Domnului o cantare cum trebuie nu ca desfranatii de la hillsong. Stati linistiti, Dumnezeu e ingrozit de pocaiti din Romania, ii iubeste dar e ingrozit, pt ca bisericile din Romania nu cred Biblia, nu promoveaza invatatura Bibliei ci doar chestii dupa urechi, filosofii omenesti, si ca atare romanii merg in iad cu gramada ca doar nu or fi prosti sa se pocaiasca daca pocaitul roman arata cum arata.

    Asta e un subiect care merita atentie, daca e sa ne uitam in ograda proprie. Pe cine intereseaza ca Hillsong baga un dans de 5 minute, funky. Pe mine sincer nu. Si ca sa vedeti fatarnicia, pun pariu ca voi care va agitati aici, ati ascultat, sau ascultati inca muzica lumeasca, Asta nu e o problema, nu? De ce ascultati muzica lumeasca? De ce va uitati la filme lumesti? Asta i-o fi placand Domnului la culmea. Nu? Hillsong sa crape, dar voi sa va uitati la televizor pana nu mai puteti, la filme, muzica etc si stim bine ce promoveaza televizorul.

    Reply
  11. dana on 17 ianuarie 2013 20:12

    De unde stiti fratilor de Gangnam Style????? Ups sa nu imi spuneti ca v-ati uitat la video-ul ala cu desfranati? Intelegeti ce spun cand vorbesc despre fatarnicie??????

    Reply
  12. Raveca, Simon on 17 ianuarie 2013 20:26

    NU!!! Crestin inseamna urmasii lui Christos nu a lui Baal!! Ce vad in videourile de sus e Babilon!! Dumnezeu a zis iesiti din Babilon! Nu poti slujii doi domni! “1 Petru 5:8 Fiţi treji şi vegheaţi! Pentru că potrivnicul vostru, diavolul, dă târcoale ca un leu care răcneşte şi caută pe cine să înghită.” Galateni 5:25 Dacă trăim prin Duhul, să şi umblăm prin Duhul.

    Reply
  13. Mircea on 17 ianuarie 2013 21:09

    Dar cand va veni Fiul Omului, va gasi el credinta pe pamant? Sau doar style Gangnam? Sau forma si nu continut…

    Reply
  14. dana on 17 ianuarie 2013 21:57

    deci nu-mi vine sa cred ca voi credeti ca aveti credinta adevarata. Chiar ma distrati. Adevarat, adevarat va spun ca cine crede in Mine va face si el lucrarile pe care le fac Eu; ba inca va face altele si mai mari decat acestea, pentru ca Eu Ma duc la Tatal; (Ioan.14:12)

    Cati din cei care va agitati aici ca aveti credinta adevarata si ca vai la voi e credinta adevarata va incadrati la ce a zis Isus? Si stiti bine ce a facut Isus, daca nu va spun …

    Reply
  15. dana on 17 ianuarie 2013 22:03

    sau asta ca poate nu s-a inteles MArcu 16: 17. Iata semnele care vor insoti pe cei ce vor crede: in Numele Meu vor scoate draci; vor vorbi in limbi noi;

    18. vor lua in mana serpi; daca vor bea ceva de moarte, nu-i va vatama; isi vor pune mainile peste bolnavi, si bolnavii se vor insanatosi.”

    Reply
    • doru hriscu on 18 ianuarie 2013 10:30

      Dana, tu faci ceea ce spui altora? Sau te-ai obisnuit sa dai in toti de dragul de a-ti varsa amaraciunea? Ai cumva impresia ca singura biserica din Romania este cea pe care o frecventezi (daca frecventezi)? Daca vei cauta o biserica locala perfecta, NU vei gasi! Dar, de aici si pana la a acuza TOATE bisericile din Romania, cred ca este cale lunga… Nu sustin nici legalismul, dar nici liberalismul. Si nu cred ca Dumnezeu este bucuros de faptul ca noi, copiii Lui, care spunem ca avem Duhul Lui, nu suntem in stare, sub inspiratia Duhului Sfant sa compunem (sau sa primim?) cantari (piese???) care sa aduca glorie doar Lui.
      Privitor la provocarea ta legata de credinta in Isus manifestata (doar) in semne si minuni (cel putin asa se intelege din mesajele tale…) cred ca ai luat-o pe un drum gresit! Citeste Evrei 11 si vezi ce se spune acolo de trairea in si prin credinta… Sa nu uiti ca semnele si minunile sunt facute de Dumnezeu, nu de oameni (eventual PRIN oameni, dar tot El le face!). Israel a avut semne si minuni mai mult decat suficiente… si cu toate astea, au intors spatele lui Dumnezeu la prima ocazie. Crezi ca suntem mai buni? In rest, “la lege (Cuvant) si la marturie (trairea Cuvantului)…”!

      Reply
  16. Dani, Ghiuro on 17 ianuarie 2013 22:08

    @ Timi, ai dreptate la partea cu oameni fac diferenta in muzica lor , ca e rock crestin sau nu, doar oamenii fac diferenta asta, coregrafiile sunt bune, dar nu isi au locul la un eveniment crestin, nu pe muzica “lor”. @Raveca ai mare drepta, nu poti sluji la odi stapani! scrie clar negru pe alb! Cam pe ulei o luat-o cei de la Hillsong London la faza asta!

    Reply
  17. Timi, Wings To Heaven on 17 ianuarie 2013 22:10

    Dacă e să “ieşi din Babilon” ar trebui să te călugăreşti :)) Biblia îndeamnă la a fi lumină şi sare pt lumea în care trăieşti, nu să ieşi de nuştiunde … aia se aplica strict istoric în contextul respectiv … e scos din context . Şi înainte să critici trebuie să vezi lucrarea acelor oamenii ca un întreg, nu să îţi faci părerea după 5-10 minute de filmări . Şi dacă vrei să critici pe cineva trebuie înainte să ai tu un caracter ales, dar dacă ai un asemenea caracter nu te mai ocupi cu lucruri de nimic.

    Reply
  18. Flaviu, Jurcut on 17 ianuarie 2013 22:17

    gura vorbeste din prisosul inimii! daca ai ajuns sa faci dealea, oricine ai fi fost inainte, azi nu mai esti!

    Reply
  19. daniela on 17 ianuarie 2013 22:40

    Matei 7:1-3
    1. Nu judecati, ca sa nu fiti judecati.
    2. Caci cu ce judecata judecati veti fi judecati; si cu ce masura masurati vi se va masura.
    3. De ce vezi tu paiul din ochiul fratelui tau si nu te uiti cu bagare de seama la barna din ochiul tau?

    Reply
    • Rts on 19 ianuarie 2013 18:55

      Nu judecam. Insa ce putem deosebi in acest video:
      -in primul rand o incahinare ce seamana prea bine cu ichinarea adusa dracilor in diferite cluburi.
      -vestimentatie dupa cum se vede… se cam vede tot.
      -simboluri satanice in fundal (triunghiul echilateral, cautati si veti gasi ce inseamna).
      -acel dans la fel ca si in multe alte videoclipuri necrestine.
      Dumnezeu sa ne dea intelepciune sa putem distinge ce e rau si ce e placut inaintea Lui.

      Reply
  20. florin on 17 ianuarie 2013 22:40

    Asta reprezintă apogeul apostaziei în biserica actuală. Aici nu se ajunge peste noapte, dar orice adunare de credincioși care nu veghează și acceptă compromisuri pas cu pas, an după an, de la o generație la alta, o adunare de credincioși care se închinau Domnului în Duh și în Adevăr poate ajunge în halul ăsta.
    Pot să identific trei feluri de compromisuri care amenință azi biserica: 1. Compromiterea Muzicii – pentru popularitate și atragerea tinerilor și formarea generație de mâine; 2. Compromiterea separării de politică – politicul are nevoie de religie pentru puterea de manipulare a maselor, iar fraților se pare că le place tot mai mult ” chemarea” Domnului de a schimba clasa politică – pentru poziții influente în această lume și sigur mult râvnita prosperitate; 3. Compromisul moral ( haine, relații imorale, femei predicator etc.) – pentru a renunța la disciplina bisericii și face pe placul oamenilor ca să nu plece de la noi. Și sigur COMPROMITEREA CUVÂNTULUI LUI DUMNEZEU fără de care nici un alt compromis nu ar avea succes.
    Cam asta e.

    Reply
    • felice on 20 ianuarie 2013 9:09

      God bless you, cel putin inca unul cu ochii deschisi

      Reply
  21. dana on 17 ianuarie 2013 23:02

    cineva baga in seama faptul ca noi romanii suntem varza spiritual??? vad ca scriu niste chestii la care nu se incumeta nimeni sa raspunda. Hillsong a revolutionat muzica crestina, si voi cantati in bisericile voastre cantari hillsong traduse, dar habar nu aveti, voi nu ati facut nimic, absolut nimic, nu il ajutati nici pe semenul de langa voi, dar aveti pretentia ca sunteti urmasi ai lui Isus. De ce credeti ca nu se pocaiesc oamenii din Romania? Ca danseaza Hillsong deocheat, ori ca voi pocaitii sunteti un exemplu groaznic pentru ei si nu isi doresc nicicum sa ajunga ca voi, mai bine in iad decat asa.

    Sunteti plini de teorii si puncte, de fatarnicie cat incape, va legati de chestii extrem de minore, voi faceti greseli mult mai mari decat dansul asta prostesc, fatarnicia a fost pacatul acuzat de Isus continu. wake up fratilor.

    Reply
    • doru hriscu on 18 ianuarie 2013 10:38

      Dana, ridica-ti privirea de pe oameni si atinteste-o spre Hristos. Asa, dezamagirile tale vor fi mai putine si amaraciunea ta se poate vindeca. Cat despre texte cu “nu jidecati”, te indemn sa studiezi tot ce spune Biblia despre judecata, nu doar ce iti face tie placere….

      Reply
      • daniela on 18 ianuarie 2013 15:47

        poti da sfaturile astea si celor carora folosesc cuvinte josnice si pline de ura? Sau esti de acord cu ei ? Cat despre judecata,daca doresti poti judeca cat vrei.Daca crezi ca Dumnezeu nu este in stare sa judece si are nevoie de “ajutorul” vostru…………………..

        Reply
  22. romeo on 18 ianuarie 2013 4:32

    eu traiesc printre crestini care canta laude Domnukui in biserica, in familie si cu alte ocazii. Eu nu cred ca o astfel de cantare o poate canta intreaga familie, Prea usor lasam laoparte si criticam imnurile cresttine care dau roade bune de secole intregi si acceptam aceste cantari care nu dau roade. Sa privim in jurul nostru si sa vedem cand s-au pocait real mai multi oameni? In timpul cand s-au cantat imnurile crestine sau cand se canta melodii ca cele din videoclipul de mai sus?
    Sunt total de acord cu ce a scris ,,Florina-Florin Purtan”.
    In contrast cu acesata muzica este melodie cantata in familie. OBSERVATI DIFERENTA! http://www.youtube.com/watch?v=SoF5tRoax40&feature=related

    Reply
  23. Tiberiu, Lucescu on 18 ianuarie 2013 10:29

    De ce confunda sfintenia cu sobrietatea?

    Reply
  24. lia on 18 ianuarie 2013 11:03

    Toata muzica are menirea de a transmite un mesaj, fie ca este fireasca, fie ca este duhovniceasca.
    Daca nu stiti sa o deosebiti, incercati sa va imaginati ca vine o prigoana si ca va trebui sa parasim casa, orasul, tara, doar cu ce avem pe noi … daca suntem crestini lumesti, o sa ne punem pe vorbe de ocara, pe huiduieli si cartiri insotite de multa ura, dar daca suntem crestini duhovnicesti, ne vom mangaia inimile in tristetea noastra cu cantari duioase, sfinte si duhovnicesti, nu-i asa ?
    Cui ii va mai arde atunci sa cante si sa tzopaie pe ritmurile astea dracesti ???
    Asta este diferenta !!!

    Reply
  25. Dana on 18 ianuarie 2013 13:39

    Doru, poate ca dacă nu fac ceea ce am scris nu ma apucam sa scriu lucrurile astea.

    Bineinteles ca in primul rând e important caracterul doar ca tu sfidezi total cuvintele lui Isus pe care le găsești in versetele pe care le.am postat

    Reply
    • doru hriscu on 18 ianuarie 2013 15:30

      Si daca te inseli ca “sfidez total…” ? Ma cunosti? Sau daca nu ne dam in spectacol, insemana ca sfidam?

      Reply
      • dana on 18 ianuarie 2013 15:59

        Tu ai inceput sa vb despre mine lucruri ca si cum m-ai cunoaste, ma gandeam ca pot si eu, sau…

        Reply
        • pacatos on 21 ianuarie 2013 11:10

          asta este pornografie. dana tu incerci sa iti acoperi goliciunea din suflet cu asemenea chestii. vrei sa zici ca oamenii aia de acolo au ceva smerenie in ei. Domnului ii trebuie coregrafie. spuneti de oameni intorsi la domnul? majotitatea sunteti veniti de la alte biserici findca va place sa fiti exact ca cei din lume. ar fi bine sa vezi procentul de atei si crestini din anglia si special londra si apoi vorbiti de puterea de evanghelizare al discoteci hilsong.

          Reply
  26. dragomirescu.alexandru on 18 ianuarie 2013 13:46

    in sfarsit au inceput romanii sa isi dea seama ca lucrarea facuta de hilsong e lucrarea diavolului dar avem si in romania destui dar daca spui ceva primesti mult intalnita replica cine esti tu sa ne judeci.cei mai multi isi dau cam tarziu seama ce se intampla fiind imbatati cu apa rece si numai cand vad ceva ce tine de partea mai brutala incep sa-si puna intebari uitand de versetul care spune de pacatul care ne inconjoara lesne.

    Reply
  27. Crestin on 18 ianuarie 2013 19:28

    O sinagoga a Satanei plina de curve si de distrusi si cine poate sa dovedeasca ca nu e asa sa-mi arate si mie ca sa-l cred. E inca timp pt a se pocai si ei Dumnezeu ai asteapta inca ,EL are timp destul.

    Reply
  28. Ruben. G on 18 ianuarie 2013 23:15

    Felicia, cauta melodia si pe youtube si vezi ce versuri are, apoi lasa o parere aici. Psalmii spun asa:“Cum să cântăm noi cântările Domnului pe un pământ străin?“(137: 4) pune ti intrebarea asta Cum sa aducem noi cantari straine in Casa Domnului? Iar Matei 21:13 „Este scris: „Casa Mea se va chema o casă de rugăciune.” Dar voi aţi făcut din ea o peşteră de tâlhari.” Mai citeste Biblia inca o data, de data aceasta incepe de la Genesa.

    Reply
  29. Stefan on 19 ianuarie 2013 6:55

    Puneti va rog o subtitrare ca sa stim despre ce e vorba.

    Reply
  30. FisH on 19 ianuarie 2013 11:24

    Rock inseamna stanca nu ?? Ce e asa de speriat ? Daca noi am fost crescuti si inconjurati cu muzica gen Sofia Vicoveanca,Maria Tanase si altii de acest gen , si poporul nostru e un popor cu traditii in muzica populara atunci ce credeti ca e mai normal sa ascultam muzica populara crestina ?? De ce judecati un stil de muzica ? Care e atunci muzica placuta lui Dumnezeu ? Populara? cum canta majoritatea formatiilor romanesti ? sau manele ? sau stil opera? Fiecare zice ca stilul lui e mai bun pt ca asta ii place lui…dar aici nu suntem sa facem pe placul unor oameni si pe gustul unor stiluri de muzica care place anumitor categoriide oameni ….
    Mai degraba vedeti ce contine muzica,cui i se adreseaza,ce mesaj are si nu urmariti la ce fel de instrumente e cantata…cate corzi are…cate clape are…caci nu cred ca e stabilit un standar pt asta…
    Postati versete unde scrie cate tobe ai voie,cate corzi sa aiba chitara,cate clape sa fie la orga…etc..
    Nu faceti voi reguli,si nu puneti un jug inutil pe capul oamenilor….

    Reply
  31. FisH on 19 ianuarie 2013 11:30

    Cat despre Hillsong nu comentez nimic ..ma refeream strict la faptul ca unii au aparut foarte speriati auzind cuvantul rock(care inseamna stanca) de parca au auzit de ceva de groaza…Si Speranta are piesa cu chitara electrica,cu tobe si care poate fi considerata rock…dar pt ca canta si populara…atunci nu mai comentai nimic nu ? Si multe piese de la ei sunt traduse din limba engleza si sut ale formatiilor care canta rock….rock,pop,popular,opera…..ce conteaza? mesajul si cui ii este adresata….Daca e pt Dumnezeu de ce o opriti voi ? Nu e de conceput pt. voi ca cineva sa treaca pe langa regulile voastre si sa i se inchine lui Dumnezeu fara sa treaca mai intai pe la voi nu ?Asa faceau preotii in vechime,cand nu concepea ca Domnul Isus sa faca minuni si sa zica ca e Fiul lui Dumnezeu fara ca EL sa fi trecut mai intai pe la preoti si fara ca EL sa lucreaze impreuna cu ei ….ca si cum ar fi fost delegatul lor….Dar doar Dumnezeu este cel care e Stapan si face ce vrea…restul toti trebuie sa ne privim ca nistre robi netrebnici …

    Reply
  32. Felicia on 19 ianuarie 2013 11:52

    Ruben, ma bucur ca in sfarsit cineva observa ca, chiar facand abstractie de forma de manifestare, CANTECUL in sine, pe care danseaza ei, E MURDAR. Si nimic ce este murdar nu are ce cauta in vietile noastre, cu atat mai putin in biserica, unde il proclamam public pe Cristos: ” tot ce este ADEVARAT, tot ce este VREDNIC DE CINSTE, tot ce este DREPT, tot ce este CURAT, tot ce este VREDNIC DE IUBIT, tot ce este VREDNIC DE PRIMIT, orice fapta buna si orice lauda, aceea sa va insufleteasca.” Filipeni 4:8

    Iar pentru cei care ar avea de dezbatut cu privire la cat de murdar sau mai putin murdar e cantecul respectiv, inainte sa postati, va rog sa cautati video-ul oficial pe youtube. Ajunge sa urmariti primele cateva secunde. Pentru cei care vor mai mult, mai jos e o incercare de traducere a versurilor. Nu apare decat refrenul in timpul dansul lor, insa nu putem face abstractie de ce spune piesa in intregime:

    “Am venit sa dansez, sa lovesc podeaua pentru ca asta-mi planuiesc
    Port toate hainele mele de marca, fa-mi loc pentru ambele maini
    Pentru ca totul continua si continua.

    Imi arunc mainile in aer uneori
    Spunand ay-oh, trebuie sa las balta totul.
    Vreau sa sarbatoresc si sa-mi traiesc viata
    Spunand ay-oh, draga haide sa plecam!

    O vom face lata in clubul acesta si vom petrece toata noaptea
    Il vom aprinde (il vom lumina) ca si cum ar fi o dinamita

    Am venit sa ma misc, trage-te din calea mea si a trupei mele (gasca mea)
    Sunt la club si voi continua sa fac ce am venit aici sa fac.”

    Taio Cruz – Dynamite

    ————————
    In concluzie, ai inteles gresit comentariul meu. Suntem de aceeasi parere, Ruben. Spuneam ca ceea ce ei canta (si piesa in sine pe care au ales-o) se reflecta clar si in comportamentul lor, deci toate se leaga in amalgam si murdarie.

    Nu aruncam cu pietre, dar ne rugam ca Dumnezeu sa aiba mila de cei pierduti din casa Lui, iar pe noi care ne uitam cu ochi critic sa ne curateasca si mai mult, pentru ca tot timpul e loc de mai multa sfintire si omorare a eului.

    Legat de indemnul tau cu privire la cititul Bibliei, slava Domnului ca mi-a dat o sete adanca in ultima vreme pentru Cuvant si studierea Lui, nu spre lauda mea, ci spre gloria Lui care sper sa cucereasca tot mai multe colturi din viata mea care inca nu sunt pe deplin ale Lui, si ma rog sa nu mai plece de la mine niciodata, ci sa ma umple incat sa dau si altora.

    Reply
    • Ruben. G on 20 ianuarie 2013 1:13

      Sa mi fie cu iertare Felicia, insa comentariul a fost succint. Ma bucur sa gasesc pe cineva care vede cu adevarat ca acesti oameni nu slujesc prin cantarea lor Lui Dumnezeu. Te rog sa ma ierti si Domnul sa ne ajute pe amandoi in citirea si implinirea Biblie. Fi Binecuvantata.

      Reply
      • Felicia on 20 ianuarie 2013 15:45

        Amin! Sa ne ajute Dumnezeu sa crestem in cunoasterea lui Cristos si in implinirea voii Lui.
        —
        Primul meu mesaj a fost intr-adevar succint si nu mi-am dat atunci seama ca putea fi inteles si in alt fel, deci comentariul tau a prins bine pentru clarificare.

        Reply
  33. cristi on 19 ianuarie 2013 13:07

    intamplrea face ca am fost la biserica la hillsong cand a avut loc dansul
    haideti sa privim ce zice biblia despre dans….
    in biblie gasim o gramada de pasaje in care zice ca poporul lui Dumnezeu se inchina lui Dumnezeu prin dans….este adevarat dar felul in care se dansa era unu aparte
    pentru cei interesati de a studia problema dansului in biserica sa se uite in biblie la pasajele unde se vorbeste de asa ceva…. tot timpul femeile dansau separat de barbati….niciodata impreuna…

    Reply
  34. CamiD on 19 ianuarie 2013 13:45

    eu am fost la Hillsong London anul acesta si am o filmare cu un dans asemanator….il gasiti si pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=y6FNHvAt260 din acest video ei vroiau sa promoveze un mesaj de revolutie spirituala( in spate era afisat un video in care promova aceasta, incuraja, etc) si si mesajul de dupa facea aceeasi referire. desi parerea ma personala a fost absolut ca asa ceva nu se potiveste in biserica, mi-a placut vocea tipei si coregrafia. No comment, au fost foarte bine organizate. In rest, la Hillsong la conferinta de femei de anul acesta Dumnezeu mi-a dat o vizune care i-am cerut-o de mult timp si praise God pt asta. Da, trebuie sa luam ceea ce e bun dupa cum ati mai spus si altii si in al doilea rand sa fim sincer, fiecare biserica are greselile ei, poate la noi al romani una foarte mare ar fi greseala formalitatii. Apoi, acesta este unul din modul lor de a atrage oamenii spre biserica intr-un fel din cate am inteles cand am fost acolo. Am vazut acolo si oamenii care dupa program mergeau la McDonalds si faceau studiu bblic, si altiii care mergeau direct in bar….. dar asta se intampla si la noi, si nu putem cataloga o biserica dupa opinie proprie sau sa vedem paiul din ochiul lor si sa nu vedem barna din ochiul nostru. Opinia mea personala: fac o treaba excelenta in foarte multe domenii, dar cu alte lucruri poate nu sunt de acord cu ei deloc, dar sunt convinsa ca Brian Houston si cei din conducere care mai sunt stiu ce fac, chiar daca noi poate nu o sa intelegem… Daca inca ne hranim cu lapte, ne poticnim in asa ceva, dar daca ne hranim cu hrana tare, cu carne, nu ne poticnim si luam ce e bun… lasand restul in seama celor ce sunt insarcinati cu conducerea bisericii ( in cazul asta)

    Reply
  35. Maria on 19 ianuarie 2013 14:12

    Dragii mei, eu am fost in duminica cand au facut dansul acesta si a fost absolut minunat, era la sfarsit de program, dupa ce s-a terminat inchinarea si predica, si era un lucru facut de grupul creativ al bisericii. Daca ascultati melodia, e cu mesaj crestin, “I’m gonna let go and celebrate my life”- asta e un lucru minunat. Stiu ca poate unii dintre voi va ganditi ca asa ceva nu are loc in biserica, dar dansul nu e nimic gresit, David a dansat gol in fata Domnului, cred ca tine de inima si cum te exprimi. Fiecare ne exprimam diferit in inchinare, unii dansam, altii cantam, altii batem din palme, altii stam linistiti si ascultam pe altii cum canta si ne inchinam din suflet insa fara sa exprimam nimic cu corpul nostru..Sunt multe forme de inchinare, insa problema apare atunci cand vrem sa catalogam doar un stil de inchinare ca fiind placut Domnului, si intram in tabara traditionalismului, mult promovata de cel rau. Daca Domnul Isus ar veni in bisericile noastre, credeti oare ca nu s-ar plictisi stiind ca acum avem 30 de minute de imnuri cantate pe orga, tot aceleasi in fiecare duminica si pe urma poezii si apoi predica, si rugaciune si gata la 12 programul. Nu cred ca asa aratau bisericile in revival din Noul Testament. Mai intai se faceau vindecari si eliberari si apoi oamenii se pocaiau.
    Cred ca e timpul sa incetam sa aruncam cu pietre si sa iesim din tiparele noastre romanesti si sa ascultam ce zice Domnul.
    Cum spuneam, am fost la Hillsong la 2 programe in duminica respectiva si mi s-a parut un lucru foarte fain si bine gandit. Nu e Hillsong biserica mea de aici din Londra, insa ii respect.. si cei care vorbesc fara macar sa fi fost la biserica aceasta ar trebui sa taca si sa nu isi dea cu parerea, si sa nu judece fara sa cunoasca. Dumnezeu lucreaza in mod minunat in biserica asta si oricine zice ca nu, nu a fost acolo.

    Multa pace!

    Reply
  36. Felicia on 19 ianuarie 2013 17:15

    Pentru cei ce nu au citit postarea mea de mai sus, mai pun o data versurile traduse. Puteti sa le cautati in engleza pe google, iar pe youtube video-ul desucheat. E vorba de piesa lui Taio Cruz – Dynamite.
    ——————–
    “Am venit sa dansez, sa lovesc podeaua pentru ca asta-mi planuiesc
    Port toate hainele mele de marca, fa-mi loc pentru ambele maini
    Pentru ca totul continua si continua.
    Imi arunc mainile in aer uneori
    Spunand ay-oh, trebuie sa las balta totul.
    Vreau sa sarbatoresc si sa-mi traiesc viata
    Spunand ay-oh, draga haide sa plecam!
    O vom face lata in clubul acesta si vom petrece toata noaptea
    Il vom aprinde (il vom lumina) ca si cum ar fi o dinamita
    Am venit sa ma misc, trage-te din calea mea si a trupei mele (gasca mea)
    Sunt la club si voi continua sa fac ce [..iar aici injura..] am venit aici sa fac.”

    ———————-
    Acestea sunt versurile piesei pe care danseaza ei.

    Reply
  37. FisH on 19 ianuarie 2013 17:21

    Hm eu din ce am vazut in video de mai sus nu zice asa….I-ai auzit cantand asa ? 🙂

    Reply
  38. Marius on 19 ianuarie 2013 17:23

    @Felicia ahaaaaa deci de-astea asculti tu

    Reply
  39. FisH on 19 ianuarie 2013 17:30

    Oricum eu mai mult m-as lega de modul cum sunte imbracati …sau mai bine zis cum sunt imbracate…putea macar sa-si ia mai multa haina pe ea …dar noh….eu sunt aici ei sunt acolo …nu am ce comenta

    Reply
  40. Maria on 19 ianuarie 2013 18:03

    ah ..si pentru cei care sustin ca ..cei de la Hillsong au cantat exact asa cantarea…listen again..si daca nu stiti engleza..atunci..chiar nu aveti de ce sa va dati cu parerea..da ti cu parerea la melodiile in romana sau in ce alte limbi intelegeti…valabil pentru Felicia si mai cine sustine asa.
    Domnul sa aiba mila de romanii nostri traditionalisti! Sa le deschida mintea!

    Reply
  41. Felicia on 20 ianuarie 2013 6:04

    Observ ca cei “deschisi la minte” din bisericile noastre sunt de acord sa luam o piesa cu versuri murdare, dezgustatoare, insa daca folosim doar refrenul in biserica sa dansam pe el, e okay…
    Cred ca si cerul e socat de ce compromisuri mai ajung sa faca cei din biserica. Chiar si bunul simt iti spune ce e acceptabil si ce nu.

    Dumnezeu sa aiba mila de cei din casa Lui care nu traiesc in innoirea mintii lor si dezbracarea de ‘eu’ si de mizeriile lumii acesteia, astfel ca nu mai stiu distinctia dintre bine si rau.

    Romani 12:2 “Sa nu va potriviti chipului veacului acestuia, ci sa va prefaceti, prin innoirea mintii voastre, ca sa puteti deosebi bine voia lui Dumnezeu: cea buna, placuta si desavarsita.”

    Reply
  42. felice on 20 ianuarie 2013 9:06

    ” cand lumina din tine este intuneric , cat de mare trebuie sa fie intunericul acesta… ” vad pe multi ca se scuza cu versetul ” nu judeca sa nu fii judecat “, ca si copil al lui D zeu eu nu numai ca am dreptul sa judec dar am si obligatia de a discerne care este adevarul si care falsul, cand dintr-o biserica lipseste bucuria duhului sfant, firea si duhul lumii o inlocuiesc cu bucuria fireasca, ii intreb pe cei care acuza ” traditionalistii” romani de cand lumina a inceput sa evolueze si sa se transforme in intuneric?, noi spunem ca suntem lumina si suntem prin mila Domnului, spunem apoi ca lumea este intuneric si zace in cel rau, cand noi ne asemanam cu lumea spuneti-mi lumina din noi cam ce este? apropo pentru cei ‘ evoluati ” in crestinism, cercetati si vedeti cam cum arata o biserica americana sau englezeasca, acum vreo 30 ani in urma, veti descoperi cu stupoare ca aveau o asemanare uimitoare cu bisericile romanesti , acela ” invechite si uzate “, acelasi fel de imbracaminte modesta si cuviincioasa, aceleasi cantari, acelasi adevar propovaduit cu indrazneala, pocainta nu se schimba asa cum se schimba seriile de Iphone, se pare ca in occident a napadit neghina si romanii in loc de paine de grau mananca paine de neghina…

    Reply
  43. felice on 20 ianuarie 2013 9:20

    cand veti vedea uraciunea pustiirii …

    Reply
  44. dragomirescu.alexandru on 20 ianuarie 2013 9:55

    in biserica hillsong london a mai ramas sa puna femei sa dansaze la bara poate atunci isi vor da seama unii ca e numai afacere

    Reply
  45. Felicia on 20 ianuarie 2013 16:03

    Desi e dureros sa citesti comentariile celor “cu mintea deschisa” si “evoluati” in crestinism, care stiu mai bine decat Biblia ce se cuvine si ce nu, totusi e imbucurator si incurajator cand citesti cum gandesc oamenii a caror minte e scaldata in Cuvant, care stiu sa-si bazeze orice argument pe Cuvant, si analizeaza fiecare lucru pe baza Cuvantului si a vietii care vine din El.

    Ii multumesc lui Dumnezeu pentru voi, cei care adoptati perspectiva biblica asupra oricarui lucru si ma rog ca El sa ridice cat mai multi oameni dedicati in totalitate lui Cristos, care nu-si vand dreptul de copil de Dumnezeu pentru lintea oferita de lumea aceasta care se vinde ca painea calda prin biserici.

    Reply
  46. FisH on 20 ianuarie 2013 20:04

    De ce dezbatem acest subiect? Ei sunt acolo ,noi suntem aici ,noi nu stim totul despre ce e acolo,ei nu stiu despre noi….de ce ne place sa ne dam cu parerea ? si de ce nu facem ce trebuia acolo unde ne-a asezat Dumnezeu pe fiecare…Aveti voi treaba cu ei ?Au ei treaba cu voi ?Cand or ajunge in Romania si ne vor cere parerea o sa stam sa analizam lucrurile….Deocamdata ,feriti-va de orice vi se pare rau ….si faceti ce trebuie….cand o sa ne priveasca in mod personal o sa dezbatem problema ….
    Lasati sa se vada omul dupa roadele lui….Daca e o lucrare de la oameni se va nimici ,daca e de la Domnul sa nu va pomeniti ca lucrati impotriva lui Dumnezeu….nu e treaba noastra sa vorbim lucruri despre care nu cunoastem sau in care nu suntem implicati personal…
    Insiruirea de texte si versete nu isi are rostul,daca nu cunosti deplin si personal problema ….fiecare posteaza versete care-l avantajeaza si care scoate in evidenta ce vrea el sa zica…Avem destule probleme chiar cu cei din casa noastra…sa privim la lucrurile care ne privesc in mod personal si sa utilizam mai mult rugaciunea….ASTA putem face si ar fi bine s-o facem mult mai mult decat sa dezbatem aceste lucruri aici …Domnul sa ne ajute ,sa ne dea intelepciune si dragoste,si umilinta

    Reply
  47. FisH on 20 ianuarie 2013 20:17

    Mi-a venit o idee…credeti ca DOmnul Isus daca ar veni la noi astazi ….s-ar imbraca in hainele care erau acum 2000 ani? sau nu ar folosi un telefon ? o masina ? Credeti ca atunci cand era EL pe pamant nu erau lucruri vechi,traditionaliste si lucruri noi ? Eu cred ca EL se folosea de toate lucrurile sa-si duca planul al aindeplinire,si a mers si cu barca, nu doar pe jos….si daca erau masini ar fi folosit cu siguranta…si daca erau chitare cred ca ar fi cantat la ele ….si s-ar fi folosit de toata tehnologia sa faca cunoscut Cuvantul DOmnului…Nu cred ca ar numi inapoiati pe cei ce folosesc lucurile vechi si nu cred ca ar numi in batjocora “deschisi la minte” pe cei ce folosesc lucrurile noi…cred ca ar folosi toate lucrurile spre slava lui Dumnezeu…
    Amintitiva ca atunci cand s-a inventat telefonul multi oameni sopteau “e lucrarea Diavolului” speriati de cum e posibil sa se auda acea voce printr-un fir…..si azi multi il folosesc pt a-si usura traiul…si ceasul al fel …..era considerat bratara si podoaba ….si azi multi il folosesc…daca evoluezi si folosesti tehnologia spre slava lui Dumnezeu nu inseamna ca ai parasit credinta ,nu inseamna ca ai parasit vechiurile obiceiuri sau ca te consideri mai luminat….Doar ca nu trebuie sa ramanem traditionalisti cum sunt cei din lume care zic ca credinta lor e cea veche …si nu vor sa se pocaiasca …caci pocaitii au aparut recent …si prefera sa respecte niste datini omenesti si traditii….Daca o facem si nu adaptam la vremurile noastre suntem si noi niste traditionalisti …avem propriile traditii pocaite si nu suntem cu nimic mai bun decat ei ….
    Daca ar fi dupa traditii nici nu ar trebui sa cantati in biserica cu chitara,sau orga….caci atunci nu cred ca erau ….si ar trebui sa ramanem mult in urma …ganditi-va ca ar fi f greu sa mai vorbesti unui necrestin prin muzica sau prin mijloacele de acum 2000 ani ,am fi considerati niste primitivi ,inapoiati ,si pe buna dreptate ar fi asa….De ce sa nu folosim tehnologia ,radio,televiziuinea pt scopuri mai bune ?Ei cum se folosesc de ele pt a raspandi pacatul…noi de ce nu ne folosi de ele pt a raspandi Evanghelia ?

    Reply
    • astazi on 21 ianuarie 2013 11:20

      fish eu zic sa bagam niste fete sa danseze la bara si sa vezi atunci ce mod de evanghelizare eficient si modern cum vrei tu, atunci sa vezi incaperea arhi plina cu mii de multumiri catre Domnul pt frumusetea femei si inegalabilul dans din buric si multe altele moderne cum vrei tu. deci mai bine vorbesti cu parinti sa nu iti mai plateasca abonamentul la internet k il folosesti de pomana.
      ce ai vrea sa vada crestinul la tv aceste clipuri? dc?au aceleasi stiluri care sunt deja implementate: dansez pt tine, romanii au talent, divertis, capatos si multe altele si au exact acelasi continut ca ce este mai sus

      Reply
  48. FisH on 20 ianuarie 2013 20:35

    Haideti sa nu judecam,decat atunci cand ne priveste in mod personal si ni se cere sa participam la astfel de evenimete,cand trebuie sa dam un raspuns oficial,nu doar sa ne dam cu parerea aici fara sa fim implicati in mod direct….Nu ti-a batut nimeni la usa si nu ti-a cerut sa participi la gagnam style sau ce -o mai fi asta….Nu zic ca sunt de acord…dar nu e treaba mea….sa zic daca e bun sau nu …..decat atunci cand o sa ma priveasca in mod personal ..deocamdata in biserica mea nu a vrut sa introduca nimeni stilul asta…cand or s-o faca o sa stam si o sa dezbatem atunci problema …si o sa cunoastem toate detaliile…
    astfel incat sa putem da un raspund….deocamdata doar filozofam,judecam,si ne dam cu parerea despre lucruri care nu trebuie…
    Am putea totusi sa ne rugam …asta cu siguranta ar face bine ….
    Am zis aceste comentarii nu pt a lua apararea cuiva ,ci doar pt ca nu suport sa vad atata dezbatere inutila,si pt ca multi se duc prea departe in a judeca,multi se duc prea departe in a fi moderni si multi se duc prea departe in a ramane traditionalisti….Poate peste ani chitara electrica sau ce instrumente vor apare …daca va mai fi pamantul ,vor fi de actualitate….si nu o sa le mai priviti ca si “telefonul” lucrarea Diavolului…mana Satanei …asa cum a fost numit cand a aparut….
    Degeaba zicem celor din lume sa nu respecte niste traditii,niste datini ,ci sa cunoasta pe Domnul personal ,si sa-L experimenteze personal in viata lor…daca noi insine suntem exact la fel ,doar ca avem datinile si traditiile noastre …nu ne diferim cu nimic de ei ….
    Sa nu ne facem noi juguri singuri ….normal ca fratii din vechime sa nu cante la chitara electrica pt ca atunci nu era….cum nici inaintasii lor nu au cantat nici la chitara clasica…si as amai departe….dar daca acum este…si in viitor daca vor fi altele ….indiferent cum vor arata si ce vom folosi ….sa le folosim cu folos….spre slava DOmnului…

    Reply
  49. fish on 21 ianuarie 2013 19:20

    vorbeste ura din tine…n-am zis deloc ca scopul utilizarii tehnologiei ar fi sa atragem multimea in biserica,ca atunci foloseam femeile de care zici si cu care probabil esti familiarizat .zile parintilor tai sa nu iti mai dea bani ca sa nu te mai duci acolo.Eu ziceam ca si Pavel cu iudetii sa facut ca un iudeu,cu greii sa facut ca un grec,etc pt a le putea propovadui evanghelia .in vremurile noastre ai putea zicecu internautii m-am facut ca un internaut,etc pt a le putea vesti Cuvantul celor din domeniul asta .multi poate stau doar pe net si nu pot afla din alta parte.dar daca esti crescut in puf nu poti intelege si nici nu e nevoie dar nu batjocori si nu scrie in bataie de joc .

    Reply
  50. samy on 22 ianuarie 2013 13:54

    sa mi zica si mie careva ca atunci cand asculti sau vizionezi asa cv te face mai sfant?? sau te face sa te simti pacatos ?? asta numiti voi inchinare la adresa lui Dumnezeu??,,ma ingrozesc ca vad oamenii care accepta asa cv …da ai dereptu sa judeci ce e bine si ce nu ,pt ca JUDECATA SATA SA INCEAPA DELA CASA LUI DUMNEZEU ,,NU VA INSELATI TOVARASIILE RELE STRICA OBICEIURILE BUNE io sunt in ANGLIA ,,am fost la mai multe biserici cu speranta ca voi gasi o biserica care sa -l simti pe DUMNEZEU si nam gasit decat o forma de evlavie care tagaduieste puterea lui DUMNEZEU si voi mai aveti curajul sa criticati bisericile din ROMANIA ??e adevarat ca nu exista biserica fara cv probleme asta nu inseamna ca sunt inapoiati ….mai bine inapoiat cu DUMNEZEU decat evoluat si cu diavolul .PS abea astept sa ma intorc acasa la biserica mea ”inapoiata” never com back….

    Reply
  51. Ciprian on 22 ianuarie 2013 20:14

    E ca si o scrisoare netimbrata…o trimiti si nu va ajunge niciodata la destinatie. E frumos sa avem concerte in biserica,muzica de toate genurile(imprumutate din lume) .Lumea nu va imprumuta niciodata gen s-au linie melodica din biserica.Asa cum am spus..nu va ajunge NICIODATA LA INIMA OAMENILOR pt.ca lipseste prezenta DUHULUI SFANT.Toti cunoastem mesaje s-au cuvant biblic,dar daca Duhul Sfant nu e implicat in lucrarea din biserica,in viata noastra de zi cu zi,ungerea lui in totul,atunci nu suntem decat niste..ORFANI!!!

    Reply
  52. Hodut Teofil on 24 ianuarie 2013 22:00

    Nu sunt de acord cu cei din video-clipul prezentat insa pe de alta parte vad pericolul ca publicand astfel de stiri sa ajungem ca Paul Dan, care publica exclusiv atacuri pe blogul sau personal. Ceea ce mi se pare strigator la cer este ca individul coopereaza foarte bine cu crestini ipocriti (care au dat dovada de ipocrizie nu o data ci de “n” ori) dar ii critica vehement pe toti cei care au un alt tip de manifestare in biserica.
    Ei bine, vreau sa va spun ca potrivit Sfintei Scripturi fatarnicul dintro biserica baptista clasica in care toti stau cuminti in bancile lor iar predicatorii se urca la amvoane intro atmosfera pompoasa ca niste presedinti, cu pieptul scos afara, cu onoruri, este mai contestat inaintea lui Dumnezeu decat unul care danseaza in biserica. Stiu ca in urechea crestinului roman nu suna bine dar corespunde din pct de vedere biblic.

    Reply
    • Vio Pop on 24 ianuarie 2013 22:39

      Interesant să nu fi deacord faptul că s-a publicat acestă știre, dar să vorbești de rău o persoană (poate ai dreptate în ceea ce zici) denotă aceași atitudine.

      Reply
  53. Alex on 20 februarie 2013 1:19

    Eu in de 8 ani la Hillsong Londra ce se intampla acolo e extraordinar
    Venind dintro biserica penticostala Mio trebuit câțiva ani sa fiu eliberat de duhu de critica si abia apoi am început sa trăiesc cu adevărat am început sa apreciez sa ascult vocea Duhului

    De la 10 persoane avem in baza de date 60 000 de persoane misiuni in toată Europa in uganda sponsorizat peste 5000 de copii misiune in India
    Si acum are rost sa vorbim de dansu asta?

    Reply
  54. ad on 20 martie 2013 18:40

    De opt ani si ai uitat sa scrii? Alex?? Evreii trebuie luati ca exemplu, nu uita niciodata ca sunt evrei si nici istoria limba si cultura lor. Voi dupa 2,3 ani sunteti straini de toate

    Reply
  55. ionut on 21 martie 2013 10:30

    Raluca,daca ce fac ei e arta pura…de ce a trebuit sa copie acest cantec lumesc si mizer?nu puteau face arta pura dar si originala?mai ramane sa copie si harlem saike…daca in cugetul lor nu au avut mustrari pt ce au facut cel putin pt cugetul fratilor care sunt mai slabi putea gasi alta melodie .gandeste-te cate discutii si cate judecati s-ar fi evitat…puteau renunta la popularitatea acestei melodii…chiar daca le era greu(caci stiu ca e um cantec f popular)dar ar fi scutit multe discutii si pacate intre frati

    Reply
  56. marcela on 1 octombrie 2014 9:09

    DACA ar fi fost acolo DOMNUL ISUS , cu siguranta ar fi luat biciul !!!!

    Reply
Leave A Reply Cancel Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Alătură-te altor mii (38) de abonați
etichete
30 de zile de rugăciune Africa biblia Biserica Biserica persecutata China christian life copii coronavirus Covid 19 credinta crestini devotional Dumnezeu Evanghelizare Familie Fondul Barnabas Ghid de Rugăciune inchinare India islam israel Isus Jurnal de rugăciune Libertate religioasă lumea musulmană Mana de luni Meditația Zilei misionari romani Misiune Open Doors persecutie pray30days Romania Rugăciune slider Sorin Cigher SUA Timp devoțional traducerea bibliei Valeriu Ghileţchi viata Viața Devoțională Viorel Iuga Wycliffe România
Cele mai bune articole și pagini
  • CINCI Psalmi pentru persoanele care luptă cu anxietatea și frica
    CINCI Psalmi pentru persoanele care luptă cu anxietatea și frica
  • Este Crăciunul rupt dintr-o sărbătoare păgână?
    Este Crăciunul rupt dintr-o sărbătoare păgână?
  • Geniul cu cel mai mare IQ din lume: „Isus Hristos este Dumnezeu”
    Geniul cu cel mai mare IQ din lume: „Isus Hristos este Dumnezeu”
  • Isus Hristos şi sărbătoarea Hanuka
    Isus Hristos şi sărbătoarea Hanuka
  • Interviu cu Florin Ianovici
    Interviu cu Florin Ianovici
  • INAUGURARE: O noua biserică penticostală se deschide la Roma
    INAUGURARE: O noua biserică penticostală se deschide la Roma
  • Sindromul colonului iritabil
    Sindromul colonului iritabil
  • Numărul evreilor mesianici din Israel este în creștere (video)
    Numărul evreilor mesianici din Israel este în creștere (video)
  • Magda Popescu a plecat la Domnul!
    Magda Popescu a plecat la Domnul!
  • John Newton și povestea din spatele imnului „Mărețul Har"
    John Newton și povestea din spatele imnului „Mărețul Har"
Facebook Instagram Telegram
  • Termeni și condiții
  • Contact
  • Calendar
  • Despre noi
© 2025 Știri Creștine. Design realizat de Cornel Caba.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

%d