Close Menu
  • Actual
    • Anunțuri
    • Comunicat
    • Externe
    • Interne
    • Interviuri
    • Opinii
  • Biserica
    • Diaspora
    • Plantare
    • Persecutată
    • Rugăciune
    • Misiune
    • Israel
  • Campanii
    • Ghidul pentru Buryatia
    • Ghidul pentru Lumea Budistă
    • Ghidul pentru Lumea Hindusă
    • Ghidul pentru Lumea Musulmană
    • Ziua Bibliei
    • Ziua Mondială de Rugăciune
    • Reforma 500
    • Săptămâna căsătoriei
  • Domenii
    • Cultural
    • Educație
    • Economic
    • Politic
    • Social
    • Sănătate
    • Studii
    • Știință
    • Sport
  • Discipline
    • Apologetică
    • Consiliere
    • Doctrine
    • Teologie
  • Evenimente
    • Botez
    • Concerte
    • Conferințe
    • Congress
    • Evanghelizări
    • Expoziţii
    • Festivaluri
    • Întâlniri de tineri
    • Lansări
    • Tabere
  • Societate
    • Sanctitatea Vieții
    • Minorități Sexuale
    • Libertatea Religioasă
  • Proiecte
    • File de Istorie
    • Misionari români
    • Proiectul Emaus
  • Resurse
    • Devoțional
    • Meditaţii
    • Mărturii
    • Recenzii
      • Cartea săptămânii
      • Filmul Lunii
    • Contact
ianuarie 2011
L Ma Mi J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
« dec.   feb. »
Facebook X (Twitter) Instagram
  • Bloguri
  • Biserici LIVE
  • Promovare
  • Reforma 500
Facebook Instagram Telegram
ȘtiriCreștine.roȘtiriCreștine.ro
Abonează-te
miercuri, decembrie 17
  • Actual
    • Anunțuri
    • Comunicat
    • Externe
    • Interne
    • Interviuri
    • Opinii
  • Biserica
    • Diaspora
    • Plantare
    • Persecutată
    • Rugăciune
    • Misiune
    • Israel
  • Campanii
    • Ghidul pentru Buryatia
    • Ghidul pentru Lumea Budistă
    • Ghidul pentru Lumea Hindusă
    • Ghidul pentru Lumea Musulmană
    • Ziua Bibliei
    • Ziua Mondială de Rugăciune
    • Reforma 500
    • Săptămâna căsătoriei
  • Domenii
    • Cultural
    • Educație
    • Economic
    • Politic
    • Social
    • Sănătate
    • Studii
    • Știință
    • Sport
  • Discipline
    • Apologetică
    • Consiliere
    • Doctrine
    • Teologie
  • Evenimente
    • Botez
    • Concerte
    • Conferințe
    • Congress
    • Evanghelizări
    • Expoziţii
    • Festivaluri
    • Întâlniri de tineri
    • Lansări
    • Tabere
  • Societate
    • Sanctitatea Vieții
    • Minorități Sexuale
    • Libertatea Religioasă
  • Proiecte
    • File de Istorie
    • Misionari români
    • Proiectul Emaus
  • Resurse
    • Devoțional
    • Meditaţii
    • Mărturii
    • Recenzii
      • Cartea săptămânii
      • Filmul Lunii
    • Contact
ȘtiriCreștine.roȘtiriCreștine.ro
Prima pagină » Vicepresedintele Cultului Penticostal, Ioan Gurău a colaborat cu Securitatea
Biserica

Vicepresedintele Cultului Penticostal, Ioan Gurău a colaborat cu Securitatea

Vio PopBy Vio Pop22 ianuarie 2011Updated:22 martie 201470 de comentarii3 Mins Read
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Exact la trei luni după alegerile de la Bistriţa, Dumnezeu dă pe faţă pe Nelu Gurău – vicepreşedintele Cultului Penticostal – care a recunoscut în faţa Consiliului Bisericesc că a avut angajament de colaborare cu Securitatea.

În zilele de 18 şi 19 ianuarie, a avut loc la Bucureşti, şedinţa Consiliului Bisericesc al Cultului Penticostal. În timpul şedinţelor, Nelu Gurău, “justiţiarul cultului” cum îi place să fie numit, a ţinut adevărate lecţii de morală şi de dirigenţie cu toţi membrii consiliului şi mai ales cu  membrii consiliului din Comunitatea Regională Penticostală Constanţa. Acestora le-a reproşat atmosfera tensionată creată de rezoluţiile lor prin care au cerut în mai multe rânduri deconspirarea pastorilor colaboratori cu Securitatea şi au insistat ca orice pastor penticostal să aducă dovezi ale necolaborării cu regimul comunist. La insistenţele sale şi ale altor membrii ai Consiliului, s-a decis ca în 9 februarie, Consiliul Bisericesc să aibă o şedinţă de analiză a atitudinii Comunităţii de Constanţa.

Ca un adevărat lup moralist, Nelu Gurău a fost nevoit ca a doua zi a consfătuirii, să mărturisească public semnarea unui angajament de colaborare cu Securitatea. Eschivările şi explicaţiile sale că n-a colaborat, ci doar a semnat un act cu Securitatea, au devenit caraghioase. Deodată s-a făcut lumină în dreptul eforturilor sale susţinute pentru  blocarea deconspirării din sânul Cultului, prin numeroase luări de poziţie împotriva celor care o cereau. A fost învinuit în faţa Consiliului Bisericesc de minciună, pentru că la Timişoara, în faţa a cca. 600 de pastori penticostali a declarat că el n-a avut nimic de a face cu Securitatea. Laşitatea şi minciuna l-au însoţit în toţi anii de după revoluţiei, făcându-se avocatul dreptăţii şi justiţiei în Cultul Penticostal, în timp ce el era unul din cei cu conştiinţa vinovată pentru colaborarea cu instrumentele regimului comunist. Descalificarea sa morală în faţa Consiliului Bisericesc a făcut ca să i se ceară demisia din partea unor membri prezenţi. N-a avut demnitate nici măcar în ultima clipă să-şi asume responsabilitatea faptelor sale şi să se retragă din conducerea Cultului Penticostal, pe care a dezonorat-o prin minciună şi făţărnicie. L-au apărat aceia care, probabil sunt la fel de vinovaţi ca şi el, utilizându-se tergiversarea rezolvării lucrurilor. Acum se va cere dosarul fratelui. Se va analiza. Se va forma o comisie…

Probabil că un lucru bun care s-a obţinut a fost că fiecare din membrii Consiliului Bisericesc au făcut o cerere către CNSAS, prin care cer o copie a dosarului personal. Preşedintele cultului, fiind acreditat ca cercetător de către CNSAS şi împreună cu comisia formată din Nelu Filip, Nelu Soltuz şi Alexandru Negruşel, vor cere în numele Cultului Penticostal dosarele de la CNSAS.

Continuare pe http://lascaupetru.wordpress.com

Apreciază:

Apreciază Încarc...
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Vio Pop
  • Website

Fondatorul Stiri Crestine.ro, proiect inceput in 2008.

Related Posts

Apel către UE pentru combaterea crimelor motivate de ură împotriva creștinilor

13 iulie 2025

John Calvin – Cărturarul care a aprins flacăra unei reforme ce a schimbat lumea

12 iulie 2025

Disciplina formală, rar aplicată în bisericile protestante din SUA

12 iulie 2025

70 de comentarii

  1. Marcel on 23 ianuarie 2011 1:48

    Sa nadajduim ca Dumnezeu a inceput sa lucreze in Biserica Penticostala din Romania! Se vede asa incet efectul cartii Rascumpararea Memoriei.
    http://ungandbun.wordpress.com/2011/01/21/vicepresedintele-care-a-incercat-sa-se-ascunda/
    http://ungandbun.wordpress.com/2011/01/22/sondaj-cu-privire-la-ioan-gurau/

    Reply
    • dani m on 31 ianuarie 2011 22:03

      Din toate directiile primim confirmarea ca aceasta carte aduce doar intristare, descurajare, dezbinare , revolta , nici un rezultat pozitiv..chiar niciunul si din cate se pare va fi foarte corect sa incurajam aruncarea acesteia la un loc cald unde sa creasca puterea calorica a flacarii…
      Ps : Se observa ca aceasta carte are o sursa de documentare cu izvoare pagane , dosare suspicioase si autori murdari care au putut fi folosite ca si surse Bibliografice principale pentru aceasta carte…

      Reply
      • elena on 9 februarie 2011 0:53

        da, sant de acord. nu vede nimeni ca este o deraiere de la lucrul domnului, care varsa numai venin. si stim cine produce veninul…………..doamne ai mila de noi ……

        Reply
  2. Ligia Si Alin Simon via Facebook on 23 ianuarie 2011 3:01

    Ce trist ca pastorii de genul “Ioan Gurau” care stiau foarte bine ca au colaborat cu securitatea, nu au avut curajul sa se marturiseasca inainte de a se pune presiune pe ei. Am auzit de acest “frate” ca este “old-fashined” si ca in predicile dansului nu rateaza ocazia sa MUSTRE pe cei care nu urmeaze traditiile penticostale pe care el si multi altii ca el le-au impus. Si totusi….se confirma ceea ce credeam…ca atunci cand te simti vinovat de ceva….mustri pe altii.
    I-as recomanda sa isi foloseasca demnitatea care i-a mai ramas si sa isi dea demisia din functia de vicepresendinte al cultului. Astfel de oameni nu sunt demni sa stea in “fruntea” cultului
    penticostal si sa ne dea noua “oamenilor de rand” care incercam sa fim ca Christos (nu ca dansul) lectii.

    Reply
  3. Robert on 23 ianuarie 2011 6:41

    Daca va impiedicati de randurile astea, cititi pana la capat. Omul acesta are nevoie de pocainta autentica si ca sa ajunga la ea are nevoie (mai mult ca oricand) de fratii si surorile din Biserica. Daca va primi doar judecata, se intampla un lucru chiar mai rau decat ce a facut el. Daca va primi iertare si brate deschise, Biserica il poate castiga. E o sansa mare aici. Duhul Sfant sa dea intelepciune Bisericii sa profite de sansa asta in toate cazurile asemanatoare. Doamne ai mila de mine pacatosul!

    Reply
  4. UCENICII on 23 ianuarie 2011 8:14

    DOMNUL SA AIBA MILA DE EL DAR ACEST FEL DE OAMENI NU ARE NIMIC CU DUMNEZEU SI CATI MAI SUNT CA DUMNEALUI! LUPI STRECURATI PRINTRE OI CA SA LE VANEZE!

    Reply
  5. VDFilip on 24 ianuarie 2011 13:07

    Aloooo, Apostol Florin,aloooo-vb raposatului!:-)))Asta chiar e numele tau? Frumos nume! Pastreaza-l frunos cu o constiinta frumoasa a purtatorului.Stii ce inseamna fost colaborator al secu? Ucigas de suflete, nu altceva. Si tatal meu a fost colaborator dar mai intre ghilimele.Ca de exemplu a fost nevoit sa suporte undeva pe la 100 de picaturi chinezesti pe cap lasate de la 10 m inaltime. Apoi alt ex mai tare.La cateva zile dupa ce am obtinut un certificat medico-legal din “vina” Lui Isus pe numele meu cu 12 zile necesare pt ingrijiri medicale, apare imputernicitul cultului de la filiala Arad sa-i recomande apasat tatalui meu a predica la bis despre libertatea religioasa din Ro.Iar el a predicat, nu inainte de a face cunoscut asta familiei. Este un fel cu totul diferit de colaborare fata de cei ce au si astazi un zel de criminali ce il lasa de rusine pe Hitler si pe Stalin.Nu am enumerat exemplele pt lauda noastra ci pt faptul ca sunt exemple, atitudini care trebuiesc insusite de un bun crestin. Ai idee ce prpastie, ce ruptura s-ar fi format intre mine si tatal meu de nu imi aducea la cunostiinta faptul ca i s-a impus sa spuna ca exista libertate religioasa in Romania imd dupa ce am luat-o pe coaja de la tovarasi? Cand vor incepe cei mai multi sa isi dea seama ce activitai duc unii si astazi atunci sa vezi rupturi. Ma tem ca scaunele inca le mai rezista fiindca randurile enoriasilor se raresc deoarece foarte multi pleaca afara. As deplange jena care ii asteapta cand vor fi desconspirati, insa le-au fost spalate creierele si nu vor sti de jena niciodata. Au fost alesi sa nu le fie teama de ridicol nici cand ii atinge Dumnezeu.

    Reply
  6. iulia on 24 ianuarie 2011 15:47

    …Domnul lucreaza zi si noapte la curatirea bisericii lui…

    Reply
  7. daniela on 25 ianuarie 2011 16:55

    insfirsit s-a facut dreptate ca prea mult s-a tot batut cu pumnul in piept cit de grozav cit de bun cit de intelept si cit de mult cunoaste el din SCRIPTURA si ce invatat e el
    poate a venit timpul ca sa dea socoteala de tote beneficiile care le-a avut cit a fost in functie a profitat din plin copilul meu era in aceeasi clasa cu fata lui si venea acasa si spunea mama iar mi-a dat fata lui gurau o gramada de dulciuri tote din strainatate care erau primite de la fratiii din diferite tari ca sa-l ajute ca saracul avea multi copiii si multe cheltuieli si uite asa a trait si mai traieste bine si azi si nu s-a gindit o clipa la faptul ca o data va veni vremea cind justitia divina isi va face datoria si uite ca a venit vremea
    eram criticata cind vroiam sa fac ceva ca vai sora DANA nu se poate ca nu e bine asa cum ziceti ca eu vad altfel si in biserica penticostala din BRASOV noi nu facem asa ceva era vorba de lucrarea cu femeile acum multi ani in urma am avut curajul in casa mea sa-l infrunt si sa il pun la punct si vai ce de critici si ce de acuzatii am primit cum poti sa-i spui asa fratelui gurau si uite cine a fost in tot acest timp fratele gurau vai si amar de toti cei ce il ascultau si il urmau asta e suntem tributari hotaririlor noastre
    m-am intilnit cu cineva din biserica lui si imi spunea tu dana imi place la gurau la biserica ca e ordine doar a avut de la cine sa invete disciplina manipularea si psihologia comunista de a teroriza prin dictatura pe cei mai slabi
    ma felicit ca de la inceput nu
    l-am crezut nu am avut incredere in el nici un pic mi-am dat seama ca e un prefacut si uite s-a dovedit
    nu mie mila si nici nu am nici un fel de co,mmpasiune pt el pt ca ce a facut a facut constient nu inconstient si cred ca a fost in deplinatatea facultatilor mintale in tot acest timp asa ca DUMNEZEU SA SE INDURE DE TOTI SI DE EL SI DE MINE SI SA FACA CE E MAI BINE CA DREPPTATAE A FACUT DIND IN VILEAG CEEA CE ERA DE FAPT ACEST OM

    RESTUL E TACERE RESTUL E TACERE RESTUL E TACERE

    dana

    Reply
    • mire on 31 ianuarie 2011 19:14

      Ma tot mir si minunez cum de au unii tupeul si indrazneala sa arunce cu piatra, cand ei insisi sunt de condamnat! Pai tocmai tu, ,,sora” Dana Drob (sau ex.Drob) te-ai gasit sa blamezi? …apropo, mai mergi la vreo biserica, ca de cand ai divortat (tot in biserica) nu prea te-a mai vazut cineva pe la vreuna!
      Si aici nu era vorba de ce bomboane mananca copiii lui Gurau, asta dovedeste clar rautate, invidie, etc…sa fim seriosi…si sa vedem intai barna din ochiul nostru, si apoi paiul din ochiul altuia!
      Imi pare rau ca profita de situatie, exact cei care nu sunt si nu au fost niciodata cu adevarat credinciosi!

      Reply
    • danna on 31 ianuarie 2011 20:51

      sa inceapa Dumnezeu dreptatea si cu tine? ca sant ferm convinsa ca dupa randurile care le-ai scris ar avea ce curata si la tine…ne-am invatat sa vedem paiul din ochiul altuia,dar nu ne-am invatat sa ne vedem barna…vai de cel ce se bucura de raul altuia….Daniela…ce ai scris tu aici a demonstrat ca nici tu nu esti pocaita!!! ti-ai scris amaraciunea si revoltarea inimii ,aici pe acest site,unde cei ce nu-L cunosc pe Domnul ar trebui sa vada LUMINA nu ura,razbunare,cererea pedepsei si alte mizerii ale unei inimi nu de carne!!! Amaraciunea si revolta ta ,trebuia sa o spui Domnului in rugaciune,dar scriind aici starea inimii tale,denota ca nici tu nu mergi in cer….daca vorbesti asa de un pacatos pe care Domnul in indurarea LUI ii da aceasta lovitura ca sa se trezeasca,tu nu trebuie sa scrii de-aiurea pe aici…se vede ca nu l-ai iertat si nu-l poti iubi! Din cuvintele tale vei fii judecata ! ca informare: nu tin cu el,nu sant din Biserica pe care ” a pastorit-o”!

      Reply
      • VDFilip on 31 ianuarie 2011 22:39

        Hei, danna! De ce ai navalit asa peste daniela? aici crezi ca nu e voie sa apara decat persoane multumite care bat din palme in unanimitate? Judecata va incepe de la Casa Domnului si nu prea cred ca va matura scara de jos in sus. Pe “mire” l-as intreba cum au unii tupeu sa vina ani de zile la biserica, si poate intra si in mormant fara sa isi fi cerut scuze, iertare cuiva macar odata in viata.Am ani buni de viata si nu mi s-a intamplat decat o singura data sa isi ceara cineva iertare din biserica fata de mine. Au pocaitii o aliura de cei mai perfecti sfinti care nu gresesc nici in fata Lui Dumnezeu nici in fata semenilor. Sau cel putin nu isi cer iertare de la Dumnezeu in mod corect, fiindca e o adevarata meschinarie sa iti ceri iertare de la Dumnezeu pana nu ceri iertare de la cel caruia i-ai gresit Cu marturisirea drumul cred ca este invers. Daca marturisesti mai intai Lui, iti va da putere sa iti ceri iertare in fata caruia i-ai gresit dar asa se vede ca si marturisirile sunt abureli. Poate ca ne marturisim cv la pastor sa stam bine cu el si am incheiat cu religia. Luam nota 10.No, parca aud un freamat de barne. Se prabuseste cumva biserica?
        Am observat cv f ciudat. Daca te vaiti de vreun element al sistemului ce se afla in bis(o persoana), nimeresti sa te vaiti catre un alt element al sistemului in asa fel incat sa reiese ca ar fi de vina institutia, statul, imd vina se arunca pe acel elemnt de care te vaiti, ca stii: asa e el. Daca nu e el, atunci altcineva e de vina, daca nu e de vina altcineva atunci Diavolul, daca nici Diavolul atunci sunt in stare inscolitii nostri intr-ale religiei sa dea vina pana si pe Dumnezeu zicand ca asa a ingaduit El.Noi ca elemente mai mici nu avem voie sa aruncam vina decat dupa indicatii speciale. Surioara dana, si pt iertare se dau lectii la biserica prin exemplul personal nu prin dictatura certarii ce i-o faci. Hai sa iti propun un stil, dar nu stiu daca o sa il intelegi. Sa incepem sa dam vina unii pe altii in asa fel incat sa iese vinovat acela care intr-adevar e vinovat, nu noi. Ca de avem si noi oarecare vina, apoi o sa iasa la iveala, np. Dar sa dai vina pe un biet enorias doar sa salvezi pastorul e aiurea rau de tot. Stie pastorul sa se salveze si singur, mai ales daca a salvat atatea suflete. ori daca nu a reusit fr Gurau sa o salveze, tu ii dai in cap acum sa nu mai aibe fr Gurau nici o sansa asupra ei. ;-)Uffff, ca grea mai e si religia asta care am invatat-o la bis!

        Reply
        • danna on 1 februarie 2011 16:20

          nu ai inteles nimic din ce am vrut sa spun…dar nu conteaza…nu iubesc cearta de vorbe! iertare stiu si de la cine si cand sa-mi cer…am fost invatata de Scriptura…asa ca tine-ti pledoaria pentru tine si nu te mai baga in lucruri pe care nu le intelegi…nu de alta,dar te “ungi” cu o sumedenie de pacate

          Reply
          • VDFilip on 1 februarie 2011 20:15

            acum nu mai am cum sa tin pledoaria pt mine odata ce mi-ai raspuns la ea.sorry! si sa nu ne spui si noua cum ai invatat… mai,mai! vad ca te-a “uns” asa bn la suflet sa te iei de ea. cinestie ce polita ai avut sa-i platesti.deh! voi stiti. noroc ca nu s-a scris si despre ea o carte. 😉

        • danna on 1 februarie 2011 16:55

          nu ai inteles nimic din ce am scris…eu nu iubesc cearta de vorbe si ca atare nu imi pierd vremea sa iti raspund ,iar iertare stiu cand,de la cine si pentru ce sa cer…m-a invatat Scriptura!

          Reply
  8. Aurel Pop on 25 ianuarie 2011 18:10

    Iubiţi fraţi,

    Îmi pare foarte rău că nu pot fi de acord cu voi vis-a-vis de cazul “bomba”(fratele Gurau). Poate că cititorii îşi vor pune întrebarea cine este acesta care vede lucrurile diferit faţă de cei mai mulţi?
    Fratele Gurău a fost păstorul meu în biserica nr 1 din Braşov. Am lucrat împreună în comitetul bisericii, am avut opinii pro şi contra vorbite deschis, fără jigniri, alegându-ne cuvintele potrivite cum se cuvine unor oameni ai lui Dumnezeu. În biserica locală, eu aveam slujba de diacon şi nu cunosc din ce motive în cadrul unor alegeri , eu şi alţi fraţi am fost îndepărtaţi din slujire. Totuşi, în scurgerea timpului eu mi-am recăpătat slujba cu drepturi depline.
    Într-un moment de cotitură, biserica s-a despărţit în linişte după ce am servit Cina Domnului împreună. Eu am rămas în biserica nr 1 având slujba de prezbiter iar pe parcurs am fost propus pentru slujba de pastor asistent, propunere neacceptata de Filiala Braşov datorită vârstei mele.
    Iubiţi fraţi, chemarea la slujbă pe care o aveţi nu vă justifică criticile cu iz de jignire şi ironie la adresa fratelui Gurău. Se pare că acestea poartă mai mult o încărcătură de ură şi răzbunare. Nu văd în aceste comentarii dragoste, sfătuire, îndemn la căinţa, regret şi milă dacă doriţi. Nu uitaţi că unii dintre voi aţi trecut graniţele şi aţi ales lumea de peste ocean, lăsând adunările din România ştiţi voi cum. Fratele Gurau a fost poate ultimul păstor care a vizitat Occidentul şi aceasta doar după evenimentele locale din ‘89.
    Ca sector de lucru, mai marii noştri din acea vreme, i-au încredinţat Valea Oltului, judeţul Covasna în adunările fraţilor rromi unde a slujit cu dragoste fără resentimente mâncând la masă cu ei şi dormind în casele lor. În judecăţi a fost fără părtinire, drept şi dur cu păcatul.
    In ce priveşte cazul de faţă, fratele Gurău, nu s-a folosit de actul cu pricina şi nu a primit aprecieri din partea “guvernatorului statului Covasna”.
    Atunci, care vă sunt motivaţiile atacurilor de aproape şi de la mii de kilometri ? Aţi pierdut voi, şi eu am pierdut (nu şi bani), aţi fost umiliţi voi şi eu am fost, însă… în acest caz am decis să judec cu dreptate şi dragoste şi să-I las dreptul de judecată finală lui Dumnezeu căci toţi suntem slujitori în ogorul aceluiaş Stăpan.
    Frate Ioan Gurau, să nu fi doborât de prea multă întristare, eu te susţin în rugăciune.

    Aurel Pop, slujitor activ în Biserica nr 1 din Braşov.

    Reply
    • ARON on 11 februarie 2011 20:40

      BAIATULE NU TE UNI CU HOTI SI MINCINOSI AU FOST UN NEMERNIC.VAI CEL ASTEAPTA FI SINCER CA MULTE AIRABDAT DIN CAUZA LUI.

      Reply
      • George on 13 februarie 2011 5:55

        Cu regret, vad scena din Ioan 8 : 1 – 7 din episodul ,,Femeia prinsa in adulter”, numai ca din acest episod lipsste scena din versetele de la 8 – 11. Sa fie cei care dau cu piatra fara pacat ? Iarta-I Doamne…

        Reply
  9. apostol florin on 25 ianuarie 2011 21:25

    da VDFilip este numele meu adevarat dar ce ma determinat sa-mi spun opinia este urmatorul fapt:

    inca din anul 1979 frecventam o biserica in Bucuresti al carui pastor se spunea ca este informator ,comunist si altele.nu ma interesat lucrul asta si am continuat sa ma hranesc din cuvintul lui Dumnezeu care imi era transmis prin gura acestui om.am continuat sa cresc in credinta si apoi in anul 1983 lam marturisit pe domnul si in apa botezului dar intro alta biserica care pastor deasemeni se spunea ca este informator la securitate dinou nu ma interesat pt ca stiam ca asa sunt vremurile .mai mult decit atit in acele vremuri am reusit sa incepem constructia unei biserici si multi oameni au continuat sa vina la Dumnezeu prin acesti doi pastori.am invatat multe din cuvint de la acesti oameni si ii vad incontinuare oamnei de nadejede si plini de credinta.dar ce ma minunat in acele vremuri erau frati care se inghesuiau la ambasada sa plece in america dorinta de o viata mai prospera era mai mare decit sa stea aici si sa lucreze, si credema ca erau multi si plini de iei si care mai decare mai stresati de regimul trecut.consider ca nu are rost sa spunem ceva despre pastori care in trecut nu spun ca nu dadeau cu subsemnatu peacolo dar credinta lar lea fost mare si astazi sunt multe biserici in picioare si datorita acestora .haideti sa ne pocaim si apoi sa vb.

    Reply
  10. VDFilip on 26 ianuarie 2011 2:42

    Frate Aurel,intrucat vreau sa-i raspund si lui Florin in acest coment sper sa nu ma intind la unul prea lung.
    Te-as ruga frumos sa imi spui mai detaliat ce inseamna “drept si dur cu pacatul”? Suna cam dubios aceasta expresie.Drept este unul singur – Dumnezeu.Apoi lucruri materiale zici ca ai pierdut. Ai pierdut si vreun suflet din ravna vreunui pastor? La asta te-ai gandit? Sigur ca unii nu mai au ce face ca tre sa fie duri si nu stiu cum actioneaza duritatea lumii asupra individului ori se fac ca nu stiu si mai lipseste si duritatea lor, a pastorilor ca sa ne rezolve mantuirea. Le este cat se poate de placut, confortabil si satisfacator sa puna individul in aceeasi postura ca a porumbelului cand este haituit de erete impreuna cu perechea acestuia. Si asta este o tactica sa faci pe cineva victima sigura si ieftina.
    Parerea mea ca motivul cu varsta a fost folosit doar pt acoperire atunci cand nu ti-a fost acceptata functia de pastor. Motivul adevarat este ca foarte multi pastori nici nu cred in Dumnezeu. Daca ai fost observat ca urmaresti cu adevarat credinta in Dumnezeu, ai fi dat bataie de cap multora sa te adaptezi la stilul si metodele sistemului.Multumeste-i Lui Dumnezeu…! Intr-adevar esti prea tanar pt o astfel de functie, mai ales ca poate ai picat intr-un moment aglomerat cu ape tulburi sau imputite din care se zbat unii sa iasa basna curata.
    Vreau sa te intreb cateceva. Daca ai fi nevoit sa mergi in iad, nu pt a ispasi o vina proprie, dupa ce ai rezolvat problema si Dumnezeu te-a ajutat sa iesi din iad, cum ai crede in Dumnezeu cu adevarat de ai fi nevoit sa mai intri odata in iad? Mai concret, daca ai fi fost vindecat de cancer si ai fi pus in fata altor probleme, o alta boala incurabila mai grea, cum ai crede in Dumnezeu cu adevarat si cand? Inainte de a doua vindecare ori dupa? Dar daca ar trebui sa te rogi pt un enorias din biserica ce o pastoresti ori pt unul din fam? Consider ca toti suntem cam la fel de viteji, avem cam aceleasi slabiciuni si intrebarea am pus-o doar pt meditare. Ma nauceste cele intamplate cu Petru. Tot timpul Domnul Isus l-a evanghelizat iar la urma sa vezi in ce situatie tragica as putea spune ca ajunge situatia lui Petru. Satana cere sa fie cernut iar Domnul Isus nu il ia de urechi sa ii aduca aminte la cate examene a cazut si sa aibe grija sa nu cada si la asta cu satana si nu-i mai ramane decat un singur lucru de facut pt Petru. Sa se roage pt el sa nu i se piarda macar credinta. Daca capii religiosi ar vedea cum trebuie incat chiar sa-i usture de situatia enoriasilor, nu ar mai supraevangheliza, ci fiecare predica ar fi doar rugaciuni de la amvon pt fiecare enorias in parte.
    Frate Aurel, nu tre sa crezi ca abia astept sa-l halesc pe Gurau. Nici Daniela nu a venit sa isi afiseze satisfacia ca a fost halit. Eu o cred, incerc sa-i inteleg opinia datorita faptului ca am si pielea si maduva tabacita. Am inteles lucrurile pana dincolo de maduva, si cu cat cineva a observat asta, a intetit razboiul, fara jena, fara renuntare la obiective si fara gand de a da ‘napoi.
    Fratioare Aurel! Daca enoriasii sunt ceruti sa fie cernuti prin mana pastorilor, pt ei cine se mai roaga?

    Florine draga! Zici ca pastorii nostri s-au spetit sa ne dea palate de biserici incat am pierdut imaginea adevarata a bisericii Lui Hristos.Ne-au indopat cu confort incat nu e potrivit sa ai si un loc unde sa iti pleci genunchii in biserica. Uitam pt cateva momente de confortul sau saracia de acasa, de problemele sociale,etc…Mergi la doctor si acum in democratie, te tine toata ziua la coada pana te linisteti si pana uiti poate si de ce ai venit. In ultimul sfert de ora din program, dr ii rezolva imd pe ceilalti 25 de pacienti ramasi la usa cabinetului….Spun asta tot pt meditare si comparare a lucrurilor. Zici Florine ca s-au cocosat pastorii nostri si noua nu ne-a intrat la suflet nimic. Au facut cocoasa sub barbie ca Nastase sa ne bage in NATO dandu-ne o binecuvantare la nascare, una la botezare, mai una atunci cand te nenorocesti cu piesa de inventar a sistemului (barbat sau femeie) si mai un binecuvantat cronologiu la inmormantare, un usturator “curriculum cum laude” pt dusmani incat poti sa compui si o manea cu el. Asta numai daca ti-ai castigat pe branci ca sa nu spun altfel drepturile in “curriculum vitae” si ai pupat bn mana pastorului si a sistemului. Aaaa! Era sa uit de marele efort odata pe luna cu impartasania.

    Numeri 6:

    22. Domnul a vorbit lui Moise, şi a zis:
    23. “Vorbeşte lui Aaron şi fiilor lui, şi spune-le: “Aşa să binecuvântaţi pe copiii lui Israel, şi să le ziceţi:
    24. “Domnul să te binecuvânteze, şi să te păzească!
    25. Domnul să facă să lumineze Faţa Lui peste tine, şi să Se îndure de tine!
    26. Domnul să-Şi înalţe Faţa peste tine, şi să-ţi dea pacea!
    27. Astfel să pună Numele Meu peste copiii lui Israel, şi Eu îi voi binecuvânta.”

    Frate Aurel, impartasania numai odata in viata se ia ca si binecuvantarea? Macar de s-ar repeta binecuvantarea si la botez si la cununie.

    si au schimbat slava Dumnezeului nemuritor intr-o icoana care seamana cu omul muritor, pasari, dobitoace cu patru picioare si taratoare. (Rom.1:23)

    Oare daca are cineva in inima icoana domnului Isus rastignit mai poate fi o taratura?

    Care sa fie oare diferenta intre confesiunile evanghelice si altele cand avand biblia mai au nevoie si de doctrina? Sa fi inlocuit puterea Lui Dumnezeu cu doctrina, asta ca sa nu piara poporul si sa nu se rataceasca? Care sa fie oare diferenta intre alte confesiuni cum spuneam cand un pasaj sin Biblie ca cel care l-am afisat este transformat in dogma, in icoana aruncata pe peretele doctrinar?

    Daca e sa fie desconspirat sistemul si sa fie halit, sa piara ca sa fie salvat Gurau, n-are decat sa piara!

    Daniela, daca nu ai un cont pe youtube si vrei sa tinem legatura, fa-ti un acont si cauta “vdfilip”. Asa cum am scris cu litere mici. Eu ma voi ruga pt tine si tu pt mine.

    Am intrat pe un blog cu sugestia ca se pot face rugaciuni si pe net. Un scamator religios, din cate am inteles cam din varfurile religioase penticostale a aparut la TV facandu-se ca vrea sa ia initiativa si sa formeze un blog al rugaciunii, dar a fost intelept sfatuit de un musulman ca e o prostie. Pai ei nu se roaga oriunde s-ar afla? Sau ortodocsii care se inchina la toate incrucisarile si la toti bolovanii?Ei au voie? De pe internet nu e voie? Daca nu pot ei sa-l sfiinteasca nu vor putea nici altii, sau o vor face in secret ca sa domine? 😉

    Reply
  11. gigi gospodaru on 26 ianuarie 2011 9:33

    Frumos exemplu de iertare ingaduinta dam noi crestnii din zilele de astazi aceasta carte o consider o mizerie pentru cultul penticostal si o afacere pentru ce i care au fost deacord sa apara .Nu stim contextul nu stim daca de buna voie sau cu forta a semnat frate Ioan Gurau imi aduc aminte de un frate care a stat 8 ore la securitate ca nu mai stia unde este si nici unde locuieste asa la au aranjat baietii si noi repede aruncam cu piatra.Am lucrat cu frati care nu mai sint in viata si apar in aceasta carte sint un bun exemplu pentru mine am vazut cum ardeau pentru lucrarea Domnului a ramas in urma lor ceva se ved biserici construite cu greu cu mari eforturi sa vedem ce va ramine in urma nostra.Noi nu putem ierta pe fratii nostri care ne spun o vorba mai apasata si zicem ca avem calauzirea Domnului pina la urma Donmul ne va judeca este adevarat ca unii au primit judecata in aceasta carte de la un copil care la revolutie avea 14 ani.Domnul sa va binecuvinteze pe toti cei care criticati pe acesti frati care au luptat si sau luptat ca noi sa o ducem mai bine decit ei.

    Reply
  12. VDFilip on 26 ianuarie 2011 11:43

    Ce dai atata cu iertarea gigi? Nu se pune aici problema de iertare. Deturnezi atentia si vii cu invinuiri gratis.Daca fr Gurau are constiinta curata, sa ia atitudine si sa faca dezvaluiri. Poate ca atitudinea dansului e invers. A fost in Romania un extraordinar compozitor crestin si din cantarile compuse de el ne cuplam cu cerul. Nu pot sa-i dau numele fiindca nu am primit acordul familiei.Il consider cel mai mare compozitor crestin roman. Daca moartea acestuia a fost si este un mister pt familia lu fiindca plecat fiind in lucrarea Domnului in tara se intoarce acasa din spital in spital. A avut grija cineva sa ajunga la timp acasa si timpul cat i-a mai ramas sa plece la cele vesnice l-a petrecut in rugaciune cu familia. Un grup de pastori a raspandit zvonul ca acesta a murit batand toba la o nunta din lume sub influenta alcoolului. Oare pe Gurau nu la mistuit grija pt acest caz si atatea altele asemanatoare asa cum te mistuie pe tine si pe altii grija pt Gura? Sa ne dea un exemplu sa il putem ierta. Vrea sa fie iertat gratis? Poate nici nu are nevoie de iertarea noastra fiindca se prea poate ca interesul i-a fost sa ne tina de prosti.

    Reply
  13. Petricä on 26 ianuarie 2011 19:23

    Fratilor foarte multä urä si lucruri care nu ne zidesc. As vrea sä iei piatra si sä arunci primul dacä esti färä päcat.Stau si mä uit cei din generatia noasträ cu citä urä si räzvrätire judecäm si condamnäm pe cei dinaintea noasträ care au sferit si au plätit un pret desi poate unii din ei (au si vinä in fosta activitatea).Bisericile au dat mult mai mult randament Spiritual in trecut fatä de ceia ce vedem astäzi.Lucru care vor judeca copii nostri la vremea potrivitä e cä pästori din generatia actualä -au umblat si au Predicat Evangelia numai pe bani,si multe altele…….. Asa cä ar fi mai bine sä ne rugäm unii pentru altii si sä ne incurajäm intro vreme asa de tulbure.Domnul sä ne dea multä intelepciune la toti.

    Reply
  14. gigi gospodaru on 26 ianuarie 2011 22:03

    Daca nu este vorba de iertare de ce ne mai numim crestini de orice fel am fi noi.Ma intreb citi ani ave ti frate filip eu am 51 de ani am prins ceva din acele vremuri stiu prin ce au trecut fratii este usor sa judeci daca nu ai trecut prin aceasta situatie.Oricum imi pare bine ca Dumnezeu va judeca pe fiecare in parte daca ne ar judeca oamenii ar fi vai de noi.Nu uita ti Dumnezeu ne iubeste pe toti si vrea sa ne pocaim si sa iertam pe aproapele nostru.Dumnezeu sa va binecuvinteze

    Reply
  15. VDFilip on 26 ianuarie 2011 23:37

    Gigi, inca de pe vremea Domnului Isus functiona binele si raul, altfel nu era nevoie sa dea D-l Isus pilda din Matei 13:24-30 cu neghina semanata peste noapte de un vrajmas. Vezi ca atunci cand au rasarit plantele la suprafata s-a putut face o deosebire.

    Vai de cei ce numesc raul bine, si binele, rau, care spun ca intunericul este lumina, si lumina, intuneric, care dau amaraciunea in loc de dulceata, si dulceata in loc de amaraciune! (Isa.5:20)

    Poti sa iubesti raul si sa il ierti? Desigur ca acela care vine si spune ca a facut o greseala, un pacat si ii pare rau, trebuie sa il ierti dupa cum ne-a invatat D-l Isus. Aici nu am vazut sa vina cineva sa isi ceara iertare, scuze. Ma refer strict in acest articol. Atunci de ce pui problema iertarii? Unde vezi sa se puna aceasta problema si nu vad eu daca ea nu a inceput de unde trebuie. A sarit gardul pe alta parte aceasta chestiune cu iertarea? Ai vrea cumva sa iti fie pastor mr. Gurau? N.p.! Toate neplacerile se leaga de un regim criminal care a facut atata rau si nu putem sa stam cu mainile in san sa nu facem nimic, sa nu il acuzam, sa nu ne ferim de ce i-a dus mintea pe unii. Inainte de a ne putea feri tre sa luam la cunostiinta despre acel rau asa cum se cuvine. Dumnezeu i-a iubit odata pe pacatosi cand L-a dat pe fiul Sau ca jertfa de ispasire. A doua sau a treia oara ii iubeste cand se apropie de El cu cainta. Nici macar lucrurile care se vad la suprafata nu te intereseaza?Atunci nu vei fi dispus intr-un anumit sens nici pt altele mai profunde. Incepand de la cunoasterea si intelegerea Bibliei si continuand cu alte lucruri, suntem indreptatiti sa cercetam tot in aprofunzime, sa luam ce-i bun si sa inlaturam raul daca este de competenta noastra ori sa ne ferim de el pe cat posibil.
    Nu analizam lucrurile nici la suprafata dar dam decizii de iubire si iertare pt lucrurile care nu mai au merite nici macar la suprafata.
    Uite ca Dumnezeu nu ii iarta pe caini, pe fricosi pe vrajitori… Zice ca locul lor va fi afara unde e plansul si scrasnirea dintilor.Am auzit cu urechile mele cum un pastor racnea de la amvon ca enoriasii se spovedesc numai ce le convine. Ii trebuia material de informator si vanzator. Spune-mi si mie vreo biserica in care se analizeaza corect problema marturisirii. E clar ca trebuie sa ne marturisim unii altora. Io nu pot trece peste o intelegere practica si anume ca orice pacat ce il faci, primadata il faci impotriva Lui Dumnezeu si Lui ar tre sa ne marturisim primadata, iar daca ti-am gresit tie ceva, tu nu ti-ai dat seama ori poate ti-ai dat seama, nu repar nimic daca ma duc la Gurau sa ma marturisesc. Trebuie sa aleg momentul potrivit sa iti marturisesc tie. Unde scrie ca tre sa dai raportul la popa cu pacatele savarsite? Ce ma deranjeaza extraordinar este faptul ca pastorii evanghelici s-au scremut atat de tare si se mai screm inca sa ne demonstreze ce diferiti suntem de alte culte si cand colo ne “emplementeaza” niste legi pe nevazute si pe nesimtite taman dupa sablon ortodox ori catolic. Ia spunem gigele draga, ei te-au iertat pana nu te-ai marturisit?

    Reply
    • Dani M on 27 ianuarie 2011 4:16

      Ce usor se poate arunca cu gunoi, ce usor se pot scrie cuvinte pline de incarcatura negativa si lipsite de respect, imi pare rau sa vad oameni avand poate ani de zile Biblia in mana, ca arunca cu noroi, defaima, denota invidie, rautate si lipsa de apreciere fata de un om care a fost si este folosit de Dumnezeu care a fost alaturi de multi dintre noi si care a fost si este un exemplu in multe aspecte.Ce usor se discuta si se i-a in deradere principii ale Cuvantului lui Dumnezeu pe care fratele Gurau le-a dorit pastrate in Biserica.
      Tot ceea ce scrieti , spuneti si ganditi negativ va v-a ajunge din urma pe fiecare mai devreme sau mai tarziu asa ca inchei cu versuril;e unei poezii :

      ” Iar cand limba te indeamna ,
      Sa barfesti, sa-njuri , sa minti,
      Tot mai bine e crestine ,
      Sa-ti t-i limba intre dinti.

      Si sa-L rogi pe Domnul Isus ,
      Sa-ti dea Duhul Lui Cel Sfant
      Si din vorbele murdare ,
      Sa nu spui nici un cuvant ”

      ”
      Mai bine taci , e mai ferice,
      Nu te lasa de vorbe dus,
      Decat o mie de cuvinte,
      Mai bine o tacere-n plus….. ”

      Reply
  16. VDFilip on 27 ianuarie 2011 23:33

    Ai perfecta dreptate dani. Multumesc Domnului Dumnezeu ca mi-am putut tine limba intre dinti si nu mi-am turnat fratii niciodata! 😉 Cat despre cei care au astazi atata har sa fie compatimiti nu e rau sa-l imparta si cu cei care au ajuns nenorociti din limba si din mana lor, pe cei care i-au turnat si i-au lucrat, pe cei carora le-au frant destinul sperand sa doarma ei linistiti pe perna lor, sperand sa fie placuti in ochii oamenilor.

    Reply
    • danna on 4 februarie 2011 10:26

      nu i-ai turnat,dar arati cu degetul si ii judeci pe blog….este bine din punctul de vedere al Domnului?

      Reply
  17. daniC on 28 ianuarie 2011 5:24

    Domnule CDFilip …. pocaieste-te ! si ai grije cum arunci cu pietre ca nu cumva sa te lovesti singur ! cine esti tu ca sa judeci pe un om pentru care a murit Isus Hristos ?

    Reply
    • VDFilip on 28 ianuarie 2011 12:41

      Mie mi-ai trimis mesajul? Sper ca nu m-ai confundat cu daniC. Mi-ai schimbat o litera. Poate ca asa a vrut Dumnezeu sa te atentioneze, fiindca de ar fi sa fie si Dumnezeu tot atat de partinitor incat sa le administreze unora pocainta iar altora vaicareli si functii cum ai vrea sa administrezi tu si cu gigi si cu altii care mor de frica sa nu li se fure scaunul, functia si doctrina cand vad pe altii ca vor sa slujeasca Domnului, incep apoi sa ii dea (ca nu le-a mai ramas alta arma decat sa arunce cu bolovanul) sa te faca nepocait ori ca nu lucrezi in lumina Sfintelor Scripturi, atunci Dumnezeu nu s-ar mai chema un Dumnezeu drept. No ce sa-ti mai spun, ca Domnul Isus atat de tare a murit pt tine si pt Gurau incat orice ati face, tot pocaiti sunteti considerati ori va autoconsiderati, iar altii pot sa linga si tarana ca tot nepocaiti vor muri. Am vazut multe elemente de astea atat de arogante care au sfarsit la casa de nebuni.

      Reply
  18. gigigospodaru on 28 ianuarie 2011 10:00

    Si totusi ce ar face Domnul Isus in locul meu in aceasta situatie ar descarca citeva camioane de bolovani peste el deocamdata nu stim nimic si pe nimeni care a suferit din cauza lui dar il acuzam deja ca au suferit fratii din cauza lui eu sint de partea lui si doresc ca sa nu demisionezedin functia de vicepresedinte de ce sa le dea satisfactie unora care doresc sa i ia locul Ma rog pentru el si sint convins ca nu sint singurul Domnul sa l binecuvinteze

    Reply
  19. tzy on 28 ianuarie 2011 13:17

    …decat sa tot ne plangem de fratii care isi scot ochii, mai bine ne-am ruga pt. cei cazuti, pt. cei ce urmeaza sa cada si pt. cei nemantuiti… sa va dea dzeu intelepciune, amin

    Reply
  20. Dani M on 28 ianuarie 2011 18:16

    Exista oameni care de ani de zile l-au invidiat, care au fost mustrati de catre fratele Nelu pentru atitudini sau fapte vinovate, care s-au simtit amenintati in pozitia lor, care nu au fost nicioadata probabil supusi autoritatii si nu au fost
    gata sa stea la locul lor si care acum explodeaza ….este trist si nu se procedeaza asa…chiar daca pot avea argumente care par plauzibile dar de neverificat intr-un mod autentic.
    Am putut vedea pe fratele Nelu mai aproape decat multi din cei care arunca cu noroi si pot spune cu inima curata inaintea Domnului ca marturia lasata in Biserica, in Comunitatea Penticostala, in Seminarul Biblic, in familia dansului a fost una speciala si exemplara.Va rog sa nu va mai lasati intaratati in a transmite atatea gunoaie pe internet si de a spune lucruri pe care personal nu le-ati putut verifica de la sursa si care reprezina si denota un caracter indoielnic.Toate incercarile diavolului de a distruge Biserica Lui Hristos prin calcarea si injosirea celor lasati de EL in fruntea acesteaia sa fie zadarnicite .Sa ne rugam pentru asta . Fie ca Domnul Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti !!!

    Reply
  21. VDFilip on 28 ianuarie 2011 19:10

    Amin! Domnul sa te binecuvinteze si pe tine Dani M! Sigur ca tre sa ne supunem autoritatilor, dar pana la o limita dupa cate vedem scris in Biblie. Cand autoritatile il iau pe Dumnezeu peste picior si ii batjocuresc slugile ori cauta sa le confiste constiinta, atunci sa stea autoritatile in banca lor si sa lase deoparte parghiile religiose, fiindca meschinariile tot le vor fi date pe fata pana la urma. Dar de ce asa prapastie si atata bociala(bocit) ca a pierdut fr Gurau functia ori ca o va pierde? Hai sa chemam toate bocitoarele din tara ca poate naste cumva vreun barbat. Daca iti spun despre un caz asemanator o sa zici ca nu e adevar, ori inventez. O sora statea la poarta adunarii(bisericii) intr-o zi din timpul saptamanii cand nu era program si bocea. Vine un fr in vizita la conducatorul bisericii fiindca adunarea era in casa conducatorului, o vede pe sora plangand si o intreaba ce a patit. Pai s-a inchis poarta harului fr “X”. Cum asa? intreaba acesta. Pai i-am promis surorii”Z”(sotia conducatorului)ca o sa fiu la ora 17 la ea si am intarziat, iar acum poarta este inchisa. Va dati seama ca fratele respectiv a ramas naucit. Mai mult, sora(sotia conducatorului) era “prorocita”, avea o anumita cutie postala in alt oras, unul mare din vestul tarii unde isi depunea corespondeta cu rapoartele la securitate si la scurt timp ruptura in biserica a fost una pe care nu o creda toti adeptii ei si care o parasisera. Lucrul acesta s-a intamplat pe vremea raposatului. E bine ca scopul urmarit de securitate de a batjocuri darurile Duhului Sfant si pe cei ce cred in ele nu s-a realizat, din contra, biserica a luat o amploare nebanuita dupa aceea. Asa ca daca fr Gurau a fost si este sanatos in credinta, sa lase sa isi faca Dumnezeu lucrarea si sa se roage Lui. Poate ca tre sa vada cum au indurat si altii, sa simta ce au simtit si altii si daca chiar crede in Dumnezeu, poate va apara si el pe altii dar dupa voia Lui Dumnezeu nu dupa a sistemului. Ori atata boceala e cam dubioasa. Ce ziceti? Au cazut unii in extrema bocitului?

    Reply
  22. ardeu on 28 ianuarie 2011 19:23

    cine l-a cunoscut pe acest Gurau, nu se mira.Figura si felul lui tradeaza o persoana cel putin ciudata.A simulat pocainta in toate mediile in care a avut acces.

    Reply
  23. Silviu Firulete on 1 februarie 2011 12:54

    Sunt dezamagit de ceea ce se intampla in Cultul Penticostal. De aproape un an de zile daca nu mai mult se aud numai probleme printre crestini. Domnul sa ne cerceteze pe toti caci foarte mult am intristat pe Domnul si denaturat cuvantul Lui.

    Reply
  24. tzy on 1 februarie 2011 15:02

    smeriti-va si rugati-va

    Reply
  25. LIVIU on 2 februarie 2011 0:02

    un mesaj catre liviu oprea si catre toti dusmanii lui pustan. esti un analfabet spiritual..si nu numai un caine cu blana de oaie..duminica te chinui sa behai si in rest latri si musti a disperare e valabil ce zicea marele pustan pt voi. MARETIA CARE INSULTA; RUSINE SA ITI FIE

    Reply
  26. daniel i on 3 februarie 2011 2:20

    penticostalilor voi nu vedeti ca toate aceste lucruri sunt dirijate din spatele scenei si sunt menite sa distruga biserica penticostal. noi stam si ne contrazicem unul pe altul si pierdem din vedere realitatea, prin toate aceste lucruri se vrea destabilizarea cultului si aducerea la conducere a unor oameni ecumenici. noua ni se arunca cate un os sa avem de la ce sa ne certam si sa le facem jocul.imi pare rau ca mai multe nu pot sa spun dar intr-o zi veti vedea ca acesta este adevarul dar va fi PREA TARZIU.

    Reply
  27. GEORGE on 3 februarie 2011 12:13

    Am citit acest articol, si ma tot mir care e partea buna ca sa publicat in internet ??? acuma ma refer la autorul acestui articol, te rog sa nu te superi dar mai degraba trebuiai sa te gindesti ce ia din aceasta scrisoare un suflet necredincios, cind a citit acest articol ce la facut sa se pocaiasca? sau poate l-ai ajutat sa se departeze… eu cred ca e un lucru foarte rau ceea ce ai facut… e adevarat sau nu ceea ce ai scris nu ma intereseaza, daca ai scopul s-al ridici pe fratele Gurau Ioan, prin ce l-ai ridicat te rog sa-mi raspunzi,( georgelsirbu@yahoo.com ) sau cum ne invata Isus sa o facem cind vedem pe cineva ca a gresit??? multumesc pt intelegere…

    Atentie AUTORI AI ARTICOLELOR!!! gindeiti-va ce scrieti pe internet ca toata lumea citeste… sau care e scopul dvs cind scriti sa RIDICATI sau si INJISITI,,, IACOB 1,5
    Sau ce ar fi facut Isus in acest caz cu Gurau, eu cred ca l-ar fi ridicat cu dragoste, si nici intrun caz nu ar face ce fac unii ……

    Reply
  28. VDFilip on 3 februarie 2011 16:17

    George, eu zic ca e f bn ca a fost pus pe net acest articol. S-ar putea face multe analizile asupra raului de nu s-ar discuta cu patima si nu s-ar ajunge la divizari tot mai mari. Ce observ io, aici mai mult se da vina unul pe celalalt si se ia parte alora mai mari. Pe nimeni nu intereseaza cum a ajuns Gurau in situatia asta, pe nimeni nu intereseaza de ce tre acum dupa 2000 de ani de crestinism sa se vaite unii ca sa vindece Dumnezeu Romania, pe nimeni nu intereseaza de ce au fost blamati penticostalii cand criticau pe cei ce isi luau in casa televizor atunci cand a aparut televizorul iar acum mai marii tuturor cultelor critica raul ce il aduc posturile TV dandu-le astfel dreptate penticostalilor de atunci, nu intereseaza pe nimeni la ce au folosit si cat au fost folosite cultele si pe vremea raposatului de asemenea si in prezent, de ce nu intereseaza pe nimeni reforma atat de necesara si in cultele religioase cat si in politica, de ce nu intereseaza pe nimeni sa revizuiasca teoriile asupra celor scrise in Biblie, etc, etc.

    Ganditi-va la lucrurile de sus, nu la cele de pe pamant. (Col.3:2)

    Daca deci ati inviat impreuna cu Hristos, sa umblati dupa lucrurile de sus, unde Hristos sade la dreapta lui Dumnezeu. (Col.3:1)

    Dar Ierusalimul cel de sus este slobod, si el este mama noastra. (Gal.4:26)

    Pe nimeni nu intereseaza ca apartenenta si mersul la o biserica/cult sa fie o umblare dupa lucrurile de sus, pe nimeni nu intereseaza ca individul sa fie mantuit primadata ci mai intai sa creasca numarul enoriasilor intr-o anumita confesiune. Pe nimeni nu intereseaza ca doza de libertate religioasa este data pt interese de aici de jos iar principiile laice nu pot fi compatibile cu interesele de sus si nici nu le pot sustine. Pe nimeni nu intereseaza daca biserica, oricare ar fi ea este un instrument cu adevarat in mana Lui Dumnezeu ori este in mana oamenilor. Pe nimeni nu intereseaza cum ar arata o biserica cu totul si cu totul la dispozitia Lui si care ar fi rezultatele. Pe nimeni nu intereseaza ca omul nu este Dumnezeu, si daca se intampla sa faca parte din El inca nu este ca El. Toti vor sa fie dumnezei si trec peste cele stabilite de Dumnezeu. Mai mult, silesc si pe altii pe cai gresite.

    Cei care vin din lume si gasesc cv bun la penty de ex, iau ceva bun de acolo si poate chiar adera la acel cult, sunt chemati acolo cu atata patos folosindu-se chiar metode corecte,e bine sa aibe in vedere ca poate avea parte de un tratament dur prin care cineva sa le dea un shut undeva sa fie sigur ca individului sau indivizilor respectivi nu le va mai arde vreodata de aderat la penty ori la alta confesiune. Motive si tratamente sunt multe. Cel mai rau este ca pastorii ar tre sa le miroase primii, dar ei au fost probabil tratati in asa fel sa nu le observe ori au fost captati,formati si folositi in aplicarea acestora. Au picat si pica si ei victime cu gramada iar in traiectoria in care s-au inscris fac si ei victime la randul lor.Bis penty, ca de altfel si bapty si catolica si ortodoxa si oricare alta, le consider ca fiind de jos, iar denumirea le tradeaza interesele. Una singura o consider de sus – Biserica Lui Hristos.

    IOAN 17:
    14. Le-am dat Cuvântul Tău; şi lumea i-a urât, pentru că ei nu sunt din lume, după cum Eu nu sunt din lume.

    Bisericile de jos le formeaza oamenii. Pe cea de sus care ii va fi ca o mireasa si-o formeaza Hristos Domnul, glorie Lui,Amin!

    Si iata ca voi trimite peste voi fagaduinta Tatalui Meu; dar ramaneti in cetate pana veti fi imbracati cu putere de sus.” (Luc.24:49)

    Singurul interes ce ar trebui sa il avem ca facand parte din biserica Lui Hristos ar fi sa nu avem o putere mica ci una cat mai mare venita de sus, iar libertatea ce o primim sa fie de asemenea de la El, nu de la popa, pastor ori confesiune.

    Reply
    • tzy on 3 februarie 2011 16:47

      amin

      Reply
  29. danna on 3 februarie 2011 18:07

    pentru VDFilip:
    ce tot bati campii pe aici? ai scris in 1 februarie ca si raspuns la commentul meu niste aberatii…..
    tu re-citesti comenturile tale dupa ce le scrii inainte de a le trimite???

    Reply
  30. VDFilip on 3 februarie 2011 18:31

    Tu ai colaborat cu securitatea? Da sau nu? asta ca sa scurtam drumul si sa nu riscam iar sa scriem aberatii. Gurau sigur a colaborat. Am fi stiut-o si fara sa desconspire cineva vreun dosar.

    Reply
    • danna on 4 februarie 2011 10:19

      pentru linistea ta sufleteasca: nu am si nu am avut nici o legatura cu securitatea,altfel AI FII STIUT,caci vad ca iti pierzi vremea cautand greselile altora si trambitandu-le,ceea ce ma face sa cred ca esti un “crestin” informat…dar …nu esti cu adevarat crestin…
      si in adevar cum ai zis: DOMNUL sa iti dea minte!!!

      Reply
    • danna on 4 februarie 2011 10:35

      pentru linistea ta sufleteasca: nu am avut si nici nu am nici o legatura cu securitatea…daca ar fii fost asa,ai fii stiut,pentru ca vad ca iti place sa iti pierzi vremea cautand si trambitand greselile oamenilor…te rog frumos,nu mai da nici un reply,pentru ca in adevar,asa cum ai zis: Domnul sa iti dea minte!!! si sincer,nu ma intereseaza parerea ta…multumesc!

      Reply
      • VDFilip on 4 februarie 2011 12:56

        greseala este greseala. pacatul este pacat. e un pic de diferenta. pacatul premeditat este si mai grav. incercai sa arati cu degetul ceva catre unguri. este stilul psd-ului. ce ar tre sa facem acum de nu avem nume romanesti ori panslave si ne pune cine ne pune sa vrem a fim ori sa facem ceva in cult ori in bis, ar tre sa ne schimbam numele? daca nu le schimbam ce ne asteapta, ponegreala si moartea? lectia am cam invatat-o. nu ai voie sa fii nici membru, dar mai sa compui ori sa ocupi o functie. pe semne ca roata se poate intoarce fiindca nu numai psd-ul poate sa arate cu degetul. daca le vine randul sa fie aratati cu dejtu se vede ce isterii mai iese. ce va mai place ca altii sa fie pocaiti sa nu cumva sa ridice un deget si voi aia cu minte ca nu are voie nimeni sa va treaca pe dinainte. hai ca imi pun si o esarfa la ochi sa nu vad daca colaborezi cu securistii ca e rusine mare.

        Reply
        • danna on 4 februarie 2011 17:33

          saracu de tine….ai scris:
          “si mai grav. incercai sa arati cu degetul ceva catre unguri. este stilul psd-ului”
          ce ai vrut sa zici cu asta? catre care unguri am aratat cu degetul?
          Doamne,apara si pazeste de astfel de oameni care nu stiu nici ce vor,nici ce gandesc nici ce vorbesc!!!……………………………..

          Reply
          • VDFilip on 5 februarie 2011 0:52

            ai incercat sa stalcesti contextul mesajului meu in asa fel incat sa reiese ca as fi afirmat ca e fooarte grav ca te-ai legat de unguri. ori mie nici nu mi-a trecut prin cap asa ceva. prin asta dovedeste ca daca guvernatorul din Covasna ar avea oarece vina in fata celor care-l sustin pe Gurau, are si in fata ta odata ce tii isonul si pe aceasta directie. inca un stil psd-ist de a invinui pe fata prin minciuna. pt psd-isti, ungurii si americanii sunt toata vina si pricina. si bineinteles aia care au trecut oceanul la americani fiindca au cochetat ori simpatizat cu ei. de ce nu emigrati in siberia, de ce nu faceti vizite acolo, de ce nu cautati de lucru acolo astia care aveti alti simpatizanti? stii, mintea care le-ar place psd-istilor si securistilor o am si am avut-o de mult. nu am folosit-o decat o singura data, dar si atunci nu am folosit-o in favoarea lor ci in defavoarea lor participand la votari in stilul lor. nu voi da amanunte in acest sens. ma gandeam ca te rogi sa imi dea Dumnezeu mai multa minte. ca pe aia a psd-istilor oricum am depasit-o de mult timp.daca nu poti observa de cata mine mai ai tu nevoie nu ai cum sa te rogi nici pt altii. minte la rautate dar nu la ceva bun, minte care se poate adapta cu vanzatorii si ucigasii, atata cunosti tu. nu a avut cine sa te invete mai mult ori nu ti-au placut alte invataturi. ti-au scartait in urechi.am vazut multe elemente ca tine care se prefac ca sustin pe cineva dar au o dexteritate demonica sa-i faca sa alunece ca pe gheatza pe aia pe care se prefac ca-i sustin, asa cum faci tu cu Gurau facand sa apara tot mai evident mizeria in care si-a petrecut functia. doamne da-i sa nu mai apara inca o inteligenta ca tine pe blog ca atunci Gurau nu o sa mai aibe sanse vreodata.

  31. mihaela on 3 februarie 2011 20:52

    CEL CE A JUDECAT AZI ESTE …ARATAT CU DEGETUL….ADEVARUL MAI DEVREME SAU MAI TIRZIU DUMNEZEU IL SCOATE LA IVEALA.

    Reply
  32. VDFilip on 4 februarie 2011 0:05

    Mihaela, io am intrebat-o pe “danna” daca a colaborat cu securistii desi nu ma intereseaza asta. M-am folosit doar de aparitia ei pe blog sa ajung unde am vrut.Nu stiu daca poti sa ma crezi. Pe Gurau ca functionar de stat intr-un cult nu ma trage inima sa-l apar, ca de altfel pe nicicare. Am facut eforturi de rabdare sa apar odata un pastor prin metode pe care mai toti crestinii le-ar considera anapoda, aiurea. Nu imi pare rau ca l-am aparat asa cum am stiut eu. Se facea presiuni asupra mea sa ma transfer din alta biserica unde eram membru in biserica unde pastorea acest pastor. Se urmarea sa imi fie compromisa familia, prin mine si fam mea sa fie compromisi parintii si implicit biserica, cultul si de ce nu si pastorul ce colabora…dar nu in interesul bisericii. Parca mi se pare pe undeva absurd sa si folosesc expresia asta. Colaborare in interesul bisericii. Asa ceva nici nu cred ca poate sa existe.Stii care a fo miscarea cea mai importanta ce am facut-o? Mi-am luat adeverinta de unde eram membru si nu m-am inscris membru nicaieri. Au incercat tovarasii sa exploateze macar aspectul acesta desi aveau planuri mai complexe si izbitoare. Cum zic, au incercat in cateva randuri sa-mi ia viata si sa creeze opinie chiar si in fata rudelor mele ca de pacatos si de neinscris membru m-ar fi pedepsit Domnul. Dumnezeu mi-a scapat viata din mainile lor. Prin asta am fost convins ca decizia mea a fost cea mai corecta. Intreb eu acum, cati enoriasi penty m-ar fi condamnat pe vremea raposatului ca nu sunt membru in vreo biserica daca ar fi stiut asta, sau ar fi fost vreunul sa fie de acord ca decizia mea este bine intentionata?
    Am preferat sa patesc raul din mana lor daca le-ar fi ingaduit Dumnezeu in asa fel incat sa nu aibe fratietatea subiect de barfa si de pacatuit iar biserica si cultul nu ar fi fost aratate cu degetul de se zvoneau minciuni, eu neapartinand ca membru, iar de frecventat acea bis evitam cat mai mult sa o frecventez. Stii ce m-ar interesa pe mine la pastorii de astazi pt a avea vreodata buna dispozitie ori ba sa ii mai apar si sa-i sustin? Denumirea de penty, bapty, etc, este o recunoastere de catre stat si nu se putea face fara colaborare cu statul. Oricand statul poate sa-si retraga recunoasterea si atunci ce ne facem? Am fost obisnuiti sa avem partasie numai la biserica. Vedeti ceva perfect in asta? Pe vremuri penticostalii se adunau pe la case si faceau rugaciuni in particular unde nu se stia de barfe, de intruniri ori programe religioase distractive. Desi nu avea nici un motiv statul sa creada ca acolo pocaitii isi ascut furcile, sapele coasele sa devina o organizatie paramilitara fiindca vedeau destul de clar ca pocaitii veneau seara de la camp si nu intrau in casa nici de curiozitate, isi aruncau peste gard sapa ori unealta cu care au lucrat si fugeau la staruinta, totusi ambitia statului a fost sa-i sondeze si sa-i controleze la maduva si sa le imprime anumite standarde. Vin cu 2 versete din Biblie si va intreb si io cum ne pregatesc pastorii si reprezentantii nostri la stat pt vremurile cand ele se vor implini?

    Luati seama la voi insiva. Au sa va dea pe mana soboarelor judecatoresti si veti fi batuti in sinagogi; din pricina Mea veti fi dusi inaintea dregatorilor si inaintea imparatilor, pentru ca sa le slujiti de marturie. (Marc.13:9)

    Au sa va dea afara din sinagogi: ba inca, va veni vremea cand oricine va va ucide sa creada ca aduce o slujba lui Dumnezeu. (Ioan.16:2)

    De la pastorasii nostri nu ma astept la uneala in vremuri de rastriste. Au dat un examen cat se poate de clar. Atunci cand un reprezentant al nostru in guvern isi face de cunoscut dosarul, ceilalti ar fi trebuit sa faca la fel nu sa-l lase singur. Pe mine ca sunt mai mic si pe langa cult cum ma va apara de ajung la inghesuiala? Desi fr Gurau ar avea de invatat cateceva de la mine pt situatiile cand te vezi vanat ori dat pe dinafara, totusi si io vreau sa vad cum se descurca unul ca dansul, iar “danna” vine sa ma conturbe tocmai cand imi este curiozitatea mai mare. :-))) Crede-ma ca l-as salva daca as putea, dar nu prin metoda de a invinui alti enoriasi. Nu vreau sa credeti ca m-as bate sa-i salvez functia ori cultul. No! M-as bate sa faca parte din biserica Domnului in asa fel incat recunoasterea ca biserica a Lui sa o primim de la El nu de la stat.

    danna sa stii ca mai citesc cateodata mesajele ce le scriu dar nu cu gand sa schimb ideea pe care am pornit ci numai pt coractari dpdv gramatical. pt rectificarea ideilor chiar aveam nevoie sa mai dai pe aici. nu ma supar io de aia mai ales ca daca esti o buna crestina te rogi Domnului sa-mi dea minte.

    Reply
  33. tzy on 4 februarie 2011 14:57

    …doamne apara-ne de vulpile mici care strica via…

    Reply
  34. Dani M on 7 februarie 2011 12:29

    Daca fost un singur martor , ma gandesc ca nu ti-a facut marturisire de credinta si acuma sa fi cel care informeaza bazat pe vorbe pe care le trambiteaza altii fara sa le poata dovedii …Teme-te de Dumnezeu si pune-ti mana la gura, ca sa nu te duca la rau…situatia seamana mult cu vorba ce se spunea odata : ” Cainii latra…dar caruta merge mai departe” Dragilor nu va lasati incadrati in asemenea categorie ….

    Reply
  35. danna on 7 februarie 2011 19:16

    pentru VDFILIP:
    eu nu am stalcit nimic…pacat de tine ca acuzi pe nedrept-nu pe Gurau!-ci pe oameni care chiar nu au nici in clin nici in manaca cu securitatea ,nici cu p.s.d-ul,nici cu ungurii….acuzi pe nedrept oameni pe care nu-i cunosti si pentru care a murit Hristos…acuzatia ai aratat-o catre mine cu un deget,dar spre tine cate degete se indreapta? Domnul sa te ierte!

    Reply
  36. mandea on 7 februarie 2011 22:27

    Sant,am fost mai exact,in preajma lui N.Gurau. L-am cunoscut,il cunosc mai exact,pe domnul N.Gurau. Din cate vad pe internet,si vad multe,mai nimeni nu-l cunoaste pe acest exemplu de pastor penticostal tipic societatii in care traim.NG este la fel de bun sau rau ca mai toti conducatorii indiferent de religie sau partid politic.Pana azi se cunosc multi lideri religiosi care au colaborat cu securitatea,iar dintre cei dinainte de 89,aproape toti.Porecla lui NG era sobolanu.A semnat in ’87 un angajament, si are cel putin 27 pagini depuse la centru Bucuresti.Nu sant doar note explicative.Dosarul lui s-i l-a primit in copie in anul 2002, cand a incercat sa intre in contact cu un student din interior V.B. Este un mare IPOCRIT acest Gurau, dar ca el, veti vedea, sant oameni considerati “TITANI” in d-ale religiei.

    Reply
    • tzy on 8 februarie 2011 10:36

      …dovezi…ceva care sa-ti intareasca afirmatiile?…nu cumva esti si tu un vanator de greseli?

      Reply
  37. Dani M on 8 februarie 2011 11:23

    Imi amintesc de ce spunea bunica pe vremea cand era pe pamant : ”Cine-si face lui isi face , cine-si da lui isi da.
    Acum se poate aplica la toate gunoaiele aruncate fara sa poata fi dovedite si care nu aduc decat tulburare.Cine seamana vant va secera furtuna….
    ” Cine seamana nelegiuire, nelegiuire va secera, si nuiaua nelegiuirii lui este gata. – (Prov.22:8) ”

    Reply
  38. gigore on 12 februarie 2011 10:34

    a aparut pe internet revista ” Cuvantul Adevarului” editata de Cultul Penticostal. Nici urma de Gurau. Poate in numarul viitor. Cel mai si cel mai rau este ca nu se discuta adevaratele probleme adica nu-i pare la nimeni rau ca s-a denigrat lucrarea Duhului Sfant in adunari. Duhul Sfant se manifesta acolo unde este dorit si unde se coboara prezenta lui Dumnezeu. Se supara “mai marii” ca se prooroceste pe la case , iar in cladirile lor aproape deloc sau deloc! Cautati prezenta Domnului si Calauzirea data de Duhul care trebuie sa fie in concordanta cu Cuvantul din Biblie! Nu cred ca astfel de oameni ar fi colaborat cu securitatea. Unii au vorbit in limbi si tot au colaborat pt ca le-a lipsit dragostea lui Dumnezeu si s-au facut iubitori de sine si de bani. Feriti-va de aceste lucruri si cautati prezenta Duhului Sfant. In prezenta Lui ne sunt deschisi ochii sa vedem si sa intelegem cat suntem de pacatosi. Valoarea nu o da nimeni decat Domnul Isus. Daca ar intelege aceasta si cei ce conduc cultele! Domnul sa ne rapeasca in ziua aceea care nu-i departe si sa nu ne lase aici. MARANATA!

    Reply
  39. florionut on 17 aprilie 2011 21:48

    mi se pare mie sau sunteti din acei care merg din casa in casa doar ptr a li se proroci dle gigore

    Reply
  40. E G R on 10 martie 2012 22:31

    Bunul simt si mai ales Duhul Sfant cere ca oamenii murdari sa se pocaiasca si sa nu mai puna varf pacatelor cocotanduse-se in functii. Din nefericire boala fetzelor religioase fariseismul & materialismul este la moda prin mai toate bisnisericile.

    Reply
  41. oros ruben on 1 octombrie 2012 20:19

    turnatorule……

    Reply
  42. claudiu on 7 ianuarie 2013 0:27

    daca talharul pocait ar fi fost coborat de pe cruce si angrijit , repus de autoritati inapoi in societate, cred ca numai adevarati crestini lar fi primit cu brataele deschise. cercetativa daca HRISTOS CEL CE IARTA SI IUBESTE ………mai este in voi!!!!! hai sa ne pocaim ptr ca trebuie sa l iubim!!!!!!!!!DOMNUL ISUS SA NE AJUTE AMIN?????………..!!!!! AMIN

    Reply
    • Nume* nicusort on 25 martie 2014 21:00

      asfel de oameni sunt lupi imbracati in piele de oaie

      Reply
  43. claudiu on 7 ianuarie 2013 0:32

    trebuie sa avem CALITATEA ACEASTA A DOMNULUI daca HRISTOS LOCUIESTE IN NOI!

    Reply
  44. Nume* on 25 martie 2014 20:30

    stiti cum e proverbul ,,corb la corb nu-si scoate ochii” de aceea nu se ia nici o masura de sanctionare sau demisie[desfacerea contractului de munca]ptr ca se apara unii pe altii, tergiverseaza lucrurile ca sa se uite problemele creeate….. acesti oameni ne conduc , si mai asteptam sa ne faca dreptate cind mergem la ei cu abuzurile facute de asa zisi ,,pastori” care au orice alte griji decit cresterea spirituala a crestinilor….. astia conduc pe crestini… au securitatea in spate care ii protejaza

    Reply
  45. Petru Ion on 29 martie 2014 22:08

    Cititi cartea JOCUL CU FOCUL scrisa de Wolgang Buhne ..
    o gasiti pe google ..
    Aceasta carte scrie tot ce se poate scrie despre DOCTRINA PENTICOSTALA …
    Miscarea penticostala sustine erezii.. Daca Dumnezeu ingaduie aceste erezii o face doar pt ca sa existe o CERNERE a celor care sunt cu ADEVARAT …CPII AI LUI DUMNEZEU …
    Nu ma mira de Gurau…nici de Ton nici LAZAR GOG ..nici de alti oameni ca Ioanovici … PUSTAN etc… sunt oameni care manipuleaza oameni …
    sunt oameni care vor sa o duca bine pa pamant…si au gasit un vad … CULTUL PENTICOSTAL… pt ca aici sunt multi fraieri care ii finanteaza ..si vorba aceea undes multi …VENITUL CRESTE …
    Dar Domnul Isus spune clar cu privire la multi… Domnul Isus spune ca sunt putini pe calea ingusta … care duce in cer… EL, Domnul Isus este acelas …
    EL nu a dezamagit si nu va dezamagi pe nimeni …
    Vai de cei care nu se intorc cu adevarat la Dumnezeu primind sincer pe Domnul Isus ca Domn si Stapan al vietii lor… Ei vor fi dezamagiti pe pamant , pentru ca umbla dupa himere… si vor fi nefericiti pentru eternitate …pentru ca nu iL au pe Domnul Isus…

    Reply
  46. NumeMarcus on 9 februarie 2015 13:11

    COMUNICAT CONSILIUL BISERICESC AL CULTULUI PENTICOSTAL CU PRIVIRE LA PASTORUL JUGARU EUGEN
    In revista Cuvântul Adevărului, apare un nou comunicat din partea Cultului Penticostal din România, cu privire la revocarea din funcție a pastorului Jugaru Eugen. Vă redăm mai jos textul comunicatului:
    Consiliul Bisericesc al Cultului Creştin Penticostal — Biserica lui Dumnezeu Apostolică din România, întrunit în data de 21 octombrie 2o14, analizând propunerea Comitetului Executiv din data de 3 aprilie 2o14, privind revocarea din slujba de pastor a lui Jugaru Eugen, domiciliat în Codleaş, judeţul Brasov.
    HOTĂRÂRE:
    – constatându-se temeinice motivele de abateri grave şi repetate de ordin moral şi spiritual care au stat la baza suspendării temporare a lui Jugaru Eugen din slujba de pastor, conform art.39, din Statutul Cultului Creştin Penticostal, cât şi faptul că în perioada suspendării, cel în cauză nu şi-a revizuit comportamentul care a condus la suspendare conform art.40, alin I şi a acţionat în detrimentul unităţii Cultului Creştin Penticostal din România, Consiliul Bisericesc al Cultului Creştin Penticostal — Biserica lui Dumnezeu Apostolică din România hotărăşte în unanimitate revocarea din slujba de pastor în Cultul Creştin Penticostal a lui Jugaru Eugen, fără drept de a sluji în vreo biserică penticostală aparţinând Cultului Creştin Penticostal;
    .
    CONSILIUL BISERICESC

    Reply
  47. Dorin on 31 august 2015 15:28

    Sărmanul autor al acestui articol…
    Chiar îmi este milă de el… sper să-i fie și Domnului milă și să-l ierte!

    Reply
  48. Cristi Boariu on 14 aprilie 2019 8:24

    Ca e Gurau, ca e Gog, ca e Druhora, ca e Leontuc, ce mai conteaza? E drept ca nu toti au curaj sa recunoasca. Fiecare comenteaza cum vrea pe aici pina in clipa cind vine justitiarul Ionescu Cristian care va abtiguie una buna, doar se stie ca nu-i scapa nimic.

    Reply
  49. Gabi Cercelaru on 21 martie 2022 18:21

    Inainte de a spune parerea despre orice e recomandat sa cercetam intai care e adevarul. Poate ca adeverinta de la CNSAS va edifica pe unii parerologi:
    http://www.cnsas.ro/documente/adeverinte/2013/1566%20Gurau%20Ioan.pdf

    Reply
Leave A Reply Cancel Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Alătură-te altor mii (38) de abonați
etichete
30 de zile de rugăciune Africa biblia Biserica Biserica persecutata China christian life copii coronavirus Covid 19 credinta crestini devotional Dumnezeu Evanghelizare Familie Fondul Barnabas Ghid de Rugăciune inchinare India islam israel Isus Jurnal de rugăciune Libertate religioasă lumea musulmană Mana de luni Meditația Zilei misionari romani Misiune Open Doors persecutie pray30days Romania Rugăciune slider Sorin Cigher SUA Timp devoțional traducerea bibliei Valeriu Ghileţchi viata Viața Devoțională Viorel Iuga Wycliffe România
Cele mai bune articole și pagini
  • CINCI Psalmi pentru persoanele care luptă cu anxietatea și frica
    CINCI Psalmi pentru persoanele care luptă cu anxietatea și frica
  • Este Crăciunul rupt dintr-o sărbătoare păgână?
    Este Crăciunul rupt dintr-o sărbătoare păgână?
  • Geniul cu cel mai mare IQ din lume: „Isus Hristos este Dumnezeu”
    Geniul cu cel mai mare IQ din lume: „Isus Hristos este Dumnezeu”
  • Interviu cu Florin Ianovici
    Interviu cu Florin Ianovici
  • Isus Hristos şi sărbătoarea Hanuka
    Isus Hristos şi sărbătoarea Hanuka
  • INAUGURARE: O noua biserică penticostală se deschide la Roma
    INAUGURARE: O noua biserică penticostală se deschide la Roma
  • Sindromul colonului iritabil
    Sindromul colonului iritabil
  • Magda Popescu a plecat la Domnul!
    Magda Popescu a plecat la Domnul!
  • John Newton și povestea din spatele imnului „Mărețul Har"
    John Newton și povestea din spatele imnului „Mărețul Har"
  • Numărul evreilor mesianici din Israel este în creștere (video)
    Numărul evreilor mesianici din Israel este în creștere (video)
Facebook Instagram Telegram
  • Termeni și condiții
  • Contact
  • Calendar
  • Despre noi
© 2025 Știri Creștine. Design realizat de Cornel Caba.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

%d